BREAKING NEWS

EKSLUSIF !!!! Proton edisi KHAS untuk Pok Nik Ajis...


Perghh..., gua terkejut beb bila tengok sebuah Proton model Waja 1.6A diabadikan khas untuk wali keramat Pas Nik Ajis..

Tak sangka ye.., walaupun Proton adalah hasil ilham dan idea bernas Tun Mahathir yang puak-puak Pas labelkan sebagai mahafiraun dulu tu, tapi puak-puak celako tu semua guna jugak Proton sebagai kenderaan harian..

Setakat guna je tak kisah beb..., tapi korang tengok sendirilah apa dah jadi pada model Proton waja dalam gambar dibawah ni... Proton dah tukar lambang lah weiiii... Hahahahaha...

Mula-mula gua ingat dorang letak gambar Colonel Sanders KFC tu..., rupa-rupanya dorang taruh gambar Pok Nik... Sebijik beb....

Mesti tuan punya kereta ni dapat 'pahala' dan dijamin 'syorga' sebab sentiasa ingat pada Tok gundu... Hahahahahahaha....




5 ulasan :

  1. jumud dan taksub , gila ...nik aziz nak bagi air bersihpun tak mampu

    BalasPadam
  2. X abis2 kutuk!!..Pebende lar korang ni org umngok!

    BalasPadam
  3. ostazah takyah17 Julai 2012 8:48 PG

    aik..anon 1:20 nie apasal meroyan plak...kereta tu lu punyer ke...sabor le jgn marah2 tak tentu hala...lu kan dapat 'pahala' dan dijamin 'syorga' sebab sentiasa ingat pada Tok gundu... Hahahahahahaha....

    BalasPadam
  4. no plat x dak ka??
    lagi baek kalu dia no plat nogori
    NAJ15

    BalasPadam
  5. bangang sgt la biar la nk boh lmbang apa pn ada kacau jubo ko ke......kalau ko nk telak jgk cakap jew la...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online