Budak Ting4 kena rogol bergilir2 sebab lewat datang sekolah..

Posted by MPP On Isnin, 16 Julai 2012 43 comments
Angkara lewat ke sekolah, seorang pelajar perempuan melalui detik hitam apabila dia dijadikan habuan pemuas nafsu dua remaja lelaki rakan sekolahnya kelmarin.

Gadis berusia 16 tahun itu bukan sahaja dirogol bergilir-gilir oleh dua remaja terbabit, malah turut dipaksa melakukan onani sebelum gadis malang itu ditinggalkan di sebuah stesen minyak.

Sumber berkata, sebelum kejadian, mangsa dikatakan lewat menyebabkan dia takut untuk masuk ke kawasan sekolah, sebaliknya menunggu di luar sekolah.

"Kira-kira jam 9 pagi, rakan lelakinya menghubungi dan mengajaknya keluar dengan menaiki sebuah motorsikal. Mangsa bersetuju dan dibawa ke sebuah rumah kedai di Taman Melawati.

"Ketika berada di rumah berkenaan, mangsa dipaksa melakukan hubungan seks walaupun mangsa menolaknya," katanya.

Beliau berkata, mangsa bukan sahaja dirogol rakan lelakinya, malah turut dirogol seorang lelaki yang tidak dikenali.

"Sebaik lelaki terbabit selesai melayan nafsunya, data pula dua lelaki lain dipercayai rakan kepada rakan lelakinya, tetapi mereka tidak merogol mangsa sebaliknya memaksa mangsa lakukan onani.

"Namun mangsa enggan berbuat demikian dan merayu dilepaskan," katanya.

Katanya, mangsa dihantar lelaki itu ke sebuah stesen minyak berhampiran sebelum mangsa pulang ke rumah dan menceritakan kejadian berkenaan kepada keluarganya.

Berikutan itu, keluarganya membawa mangsa membuat laporan polis berhampiran sebelum dibawa menjalani pemeriksaan kesihatan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Assisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin mengesahkan menerima laporan itu dan siasatan masih dijalankan.




p/s: Gua rasa remaja pompuan tingkatan 4 tu pun patut disalahkan jugak beb.. Takkan alasan datang lewat je dia sanggup tunggu sampai pukul 9 kat luar sekolah...?

Kenapa dia tak terus balik je ke rumah? Dan yang paling penting.., kenapa dia gatal merenyam sanggup ikut jantan ke rumah dorang?

Bukan ke perbuatan tu macam sengaja cari bala namanya beb?

43 comments:

Tanpa Nama berkata...

TAKUT MASUK SEKOLAH...TAKUT BALIK RUMAH..
TAPI IKUT BALIK RUMAH ORANG BERANI PULAK?

SKSLink.com berkata...

semua dah setting tapi lain yang jadi... dia ponteng mayu ikut boyfren, mana tau kena rogol plak

Tanpa Nama berkata...

skunk nk cri p0mpuan yg alim n suci p0wn susah skunk nie...
kebayakkan smua da kne teb0k... ishhhhh
apew la nk jadi gan budak zaman skunk nie...
smua nye terik0wt2 0wg barat...
nnti da dpat bale bru la nk ingat tuhan...
xgne da....
lbh baek insaf dri skunk...
kurang kan melepak gan jantan2...
amalkan keje uma...
keje sk0wla...
tlg mak...
apew la nk jdi... ishhhhhhhhhh
salam

Tanpa Nama berkata...

Otak binatang

Tanpa Nama berkata...

Bodoh punya jantan..

Tanpa Nama berkata...

Aq rasa memang slh dye lh,,dh tau dtng lmbt pi blik lh..yg dye g ikot wat pew??ad akal bole fkir lh..

Tanpa Nama berkata...

Grm plak ngn kes mcm niey,, xdew ati dn prsaan larh... hisshh.. ksian pmpn taw.. tp mst dy malu.. kne rmai2.. tk0wt jgk kn kl0 dy0wg rakan kew, lps t0e dy sbah kt owg len.. agy larh mlu,, tp yg pntng bdk t0e dh rpt p0lis.. hmm

Tanpa Nama berkata...

Dnia skunk, mcm2 dh blaku.. dh x ingt d0sa.. ALLAH sjew yg mblas ny nty..

Tanpa Nama berkata...

nk wat ape tgu dpn skul..?trus msuk or lek je la klu da ase tkut2..fon org suh amek,laki plak tu kn..ppn nie mg ade plihan sbnar nye,tp da d plih slh..tme je la,jgn nk slahkan laki k..ape kte nk,kte wt n kte dpt...

Tanpa Nama berkata...

mcm2 skrg da jadi kan. . sblum buad ap2 tuu pkir lha dluw. . ini tdak. . buad ap tgu dpn skola. hmm, , ksian kadd bdak prempuan tuu. .

Tanpa Nama berkata...

Tinow bodo

Tanpa Nama berkata...

em apa ble buat nasi dh jadi bubur...pada prmpuan yang lain sila berhati2..jerung sntiasa memandang. klu dh kene msti mau lagi......pada prmpuan sklian slpas ni prgi la pakai sluar dalam besi...hahahaha....

insan berkata...

Jantan semua xley pkai . .

Tanpa Nama berkata...

Da tau lmbt dtg sekolah Dduk jerr la Kat rumah....gna otak sblum b'fikir

Tanpa Nama berkata...

Uda tau lmbt ke sekolah x pyh la pergi....
Laen kli fkir sblum buat pa2 2

Tanpa Nama berkata...

Aih, anta lar nie gurl. . Trak otak kot. . Cetek tol!

Tanpa Nama berkata...

munkin mmg die suke kat laki tu or maybe mmg boypren die kot n mmg die rela pon.tp bila laki2 lain dtg tu yg die xrela.tp dlm report polis ckp le semue skali die kene pakse/rogol

Tanpa Nama berkata...

Kimak tol laki pown sama gx . Laki yg pkse ppn wt sume ur tok mmuas kn nafsu dy aje . Pz ur na sala kn ppn lax . .

Tanpa Nama berkata...

Lelaki mmg tk gune.
Hnye pk nafsu jek..
Nafsu binatng lelaki ni sume..
Bodo pnye jntn..!!!
Pmpn pn 1..
Mdah pcye n tpedaya dgn ayat mnis jntn..!!
Ade otak tu pklaa..
Jgn ltk otak kt kpale lutut...!!

Tanpa Nama berkata...

Ini sume akal masing2 da xbleh nk brfungsi otak da mati cmni la jdi.

jivan berkata...

pmpn lar bodo.. Syok2 buat smua.. Lepas tu cakap laki bodh lar.. Kesian laki2 main 10 minute penjara 20 thn.. Krane pmpn tu sial..

Tanpa Nama berkata...

Lelaki nie mmng x gne .

Tanpa Nama berkata...

ha..kan dah terkangkang pdn muka

Tanpa Nama berkata...

nnti allah yg blas..yg pmpuan 2 pown satu lau dya msuk ke skolah mesti x jdi mcm nie wlau pown dya kena tibai

Tanpa Nama berkata...

Pmpuan 2 bodo,yg g ikt laki 2 pe hal,mmang kna kekah la..

Tanpa Nama berkata...

kalau kita ingat islam itu saudara..walaumacammana pun kita tolong saudara seislam kita kaum yang lemah nabi muhammad s.a.w. bagi tahu ( akal perumpuan kurang sikit)...tapi tidak kita telah merosakkan hidup seorang perempuan..ingat hukuman allah kalau kita tak dapat didunia....pasti kita terima nya diakhirat....kalau adik kita terlepas,kak kita terlepas..mungkin anak cucu kita akan alami perkara yang sama ...yang mana kita telah lakukan pada orang lain.(ingat allah sentiasa melihat apa2 saja yang kita lakukan) walaupun didalam gelap.

Tanpa Nama berkata...

Class start pkol 8....y dya g tngu smpai kol 9 nx wat apa,nx tngu cikgu dtg jmput?lau dh xnx msuk class 2 pegi laa blik y pegi ikowt laki sapa sruh..cer fkir btol2

Tanpa Nama berkata...

@insan bapak ko pn x blh pki la kirenye.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

Hukum HUDUD la ikut ISLAM, gerenti selamat. Yang kau ikut hukum KAFIR Lord Reid pasal ape. Tanggung le!!! Laknat ALLAH untuk kerajaan UMNGOK Malaysia!

Tanpa Nama berkata...

Laknat Allah pada negara yang KAFIR/ingkar pada hukumnya. (Negara yang beriman dengan hukum Lord Reid tapi KAFIR/ingkar pada hukum ALLAH)

Tanpa Nama berkata...

Kenapa pompuan tu g ikut dak laki tu...memang carik pasal arr...

Tanpa Nama berkata...

haih pelik betul ? aq dpt diorg ni mampus kerjakan o0o aram jadah !

Tanpa Nama berkata...

Tuhan ampon kn la dosa umat mu!!

Tanpa Nama berkata...

Ape bendalah...ape kaitan umno...guna otaklah...kamon2....

Tanpa Nama berkata...

pompuan pun same, gedik2 je, x inggat dose, ape lh nk jadi kt pompuan zaman sekarang ni, insaf lh, inggat lh allah, sebelum terlambat,

Tanpa Nama berkata...

asal salah umno pulak..

Tanpa Nama berkata...

Taubat ma

Tanpa Nama berkata...

Mesti yg ckp "jntn xgne" 2 pompuan kn?

Tanpa Nama berkata...

Suruh PASik la buat hudud...tunggu apa lagi semua pihak dah kasi green light...cari macam2 alasan x nak buat hudud..dasar munafik...hudud ni hanya mainan utk pancing undi saja..masa kempen PRU..ulamak terompah jamban bukan main lagi kempen macam x sabar2 nak buat hudud..bila dah menang hacus...uat2 lupa..celaka punya ualamak durjana

Tanpa Nama berkata...

Klau semua laki x guna n binatang, bapak ko mcm mna plak??? Tengok la 2 batang jari kamu tu.. Dulu besar tu ja tapak kaki kamu, sekarang ni dh besar mna??? Agak2 siapa la yg jga kamu dari kecik2 lgi?? Nk komen bleh, tpi jgn main tembak je... PEACE!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Salah umnO ini smua,knpa xdidik dgn cra islam,da 50 thn lah dh umnO pegang malaysia,knpe hkum Allah blm t'laksana??bla pkr nk bt ad je yg tentang..siap perli lg,ni smua slh UmNo

pahit pengalaman berkata...

Teruk sungguh

Tanpa Nama berkata...

Salah Babi Negara.

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online