BREAKING NEWS

TERKINI!!! Sultan Johor akui MURKA pada Nizar DAP..

Tuanku Sultan Johor hari ni bertitah bahawa baginda memang MURKA kepada Nizar Jamaluddin sebab kenyataan jahat balaci DAP tersebut yang mengecam pembelian nombor pendaftaran WWW1.

Didalam satu kenyataan baginda semasa bertitah di pembukaan rasmi sidang DUN Johor, baginda Sultan Johor akui bahawa baginda MURKA dengan apa yang diucapkan oleh pemimpin PAS tersebut.

Dan sekiranya Nizar mahu untuk meminta maaf, baginda mahu Nizar juga meminta maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat negeri Johor.

'Dia Kena Minta Maaf Dengan Seluruh Rakyat Johor' - Titah Sultan Johor. Sultan Ibrahim Ismail Ibni Almarhum Sultan Iskandar semasa merasmikan pembukaan Dewan Undangan Negeri Johor pagi ini.

Sultan Johor bertitah adalah tidak perlu untuk memberi publisiti kepada semua apa yang baginda telah lakukan untuk kebajikan. Sultan Ibrahim Sultan Iskandar bertitah baginda sentiasa menggunakan saluran yang betul untuk melakukan sesuatu.

Oleh itu, baginda bertitah, orang-orang seperti bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohd Nizar Jamaluddin tidak perlu mengulas mengenai tentang perkara yang beliau tidak tahu.
.
Sambil menyatakan kemarahan terhadap komen Nizar, Sultan bertitah adalah lebih baik Nizar berdiam diri daripada membuat kenyataan.

"Adakah dia lupa adat istiadat Melayu kita atau dia memang jahil dan berfikiran cetek?

"Beliau tidak harus bertindak seperti bijak jika dia tidak mempunyai pengetahuan tentang apa yang berlaku dan membuat kenyataan apabila tidak tahu perkara sebenar," titah Sultan. - UtaraNews

Bagi gua.., Nizar dan hancurkan imej PAS khususnya di Johor dengan perangai bangang beliau. Dan gua terfikir apa masalah sebenarnya Nizar ni dengan Raja-Raja melayu di Malaysia?

Kalau korang ingat lagi.., sebelum ni dia 'cari pasal' dengan Raja di Perak.., sekarang ni dia cari masalah dengan Johor pulak..

Berikutan isu ni.., gua sebenarnya dapat banyak info dari rakan-rakan gua dalam PAS di Johor..

Dorang sifatkan Nizar dah menyebabkan jentera PAS Johor susah dan pening. Susah nak terangkan kat orang kampung.., dan pening nak menjawab isu.

Member-member gua cakap.., bila bab Nizar sahaja, orang kampung naik angin satu badan. Habis semua dorang menyampah pada PAS.

So.., secara puratanya PAS Johor kecewa kerana Nizar tak minta maaf dan tak cuba mencari jalan bertemu dengan Duli Tuanku.

Member PAS gua berpendapat.., Nizar seharusnya minta ampun dan sembah minta maaf. Bukan sembah derhaka.

Habislah PAS lepas nii... Jadi PAS PIS PUSS laaa.... Hahahahaha....

4 ulasan :

  1. Mr. Nizar ...

    Don`t you dare set foot on Johor`s soil.

    Takat Melaka dan Pahang je lah. Atau ... Now everybody can fly.

    Sendiri cari penyakit, sendiri tanggunglah.

    BalasPadam
  2. Hal ni boleh diselesaikan dengan baik-baik. Tidak perlu diperbesarkan. Kita kan sesama islam. Sebagai manusia biasa mesti melakukan kesilapan. Sesungguhnya yang sempurna itu hanya Allah Yang Esa.

    BalasPadam
  3. saya bukan org johor...tapi kalau orang melayu terus menghina sultan/raja melayu, mungkin sistem beraja akan dihapuskan seperti yg diinginkan sgt oleh dap..nizar biqdap dan tak beradab..memalukan pas!

    BalasPadam
  4. Barua anjing ni akan kata yg dia sanggup cium kaki pengganas 13 mei dan kapal spin dari minta maaf kat sultan johor...

    Padan muka parti anjing setia johor...
    Sebab musibat sekor ni korang tak leh tdo lena...

    Pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online