BREAKING NEWS

Seksi Manohara memburu cinta baru....

Walaupun mempunyai wajah yang cantik dan tubuh yang menggiurkan, ia ternyata tidak membuat Manohara Odelia Pinot mudah untuk mendapatkan teman hidup yang diidamkannya.

Sejak berpisah dari suaminya Tengku Muhammad Fakhry, Manohara mengaku masih belum mampu memiliki pengganti yang sesuai..

"Kalau pacar belum ya, nggak bisa ditarget juga, aku jalani kesibukan aku dengan kerjaan, enjoy. Saat ini bukan sesuatu yang penting pacar itu, yang penting aku nggak lonely.."

"Aku masih muda dan aku masih membangun karier.., masalah pribadi nanti dulu, tapi bukan berarti (hati) aku tertutup,” ujar Manohara di acara Nano Philosophy Anniversary Gala Night 2012 di Restoran Bunga Rampai, Jl. Cik Di Tiro No.35, Jakarta Pusat, Rabu (30/5) malam.

Ketika ini, Manohara yang terkenal seksi dan aksi dunia malamnya ini sedang fokus pada kerjayanya didalam dunia lakonan di Indonesia..

Manohara dikatakan sibuk membintangi beberapa sinetron dan juga sedang berbincang untuk terjun ke dalam dunia perfileman.. Selain itu, Manohara juga sibuk dalam beberapa tawaran menjadi model iklan di negara tersebut..

"Sekarang lagi break syuting, sinetron Cinta Salsabila. Aku vakum dari entertainmen nggak aku hitung, nggak vakum juga. Terus masih ada tawaran foto saja, di entertainment masih,” ujarnya.

Sambil mengaku tak memiliki keutamaan dalam hidup, Manohara lebih selesa untuk menjalani takdir yang mendatang...

“Aku nggak ada yang diprioritaskan, apa yang terbaik saja, sejauh itu baik dan aku jalankan saja,” ujarnya..




Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online