BREAKING NEWS

PKR Ampang meroyan banner Zuraidah kena koyak..

Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Ampang membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya terhadap tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang cuba mencetuskan provokasi politik dan vandalisme melampau dengan meroboh papan tanda KEADILAN sekitar Ampang.

Ketuanya, Hamsah Djabir menjelaskan, terdapat lima papan tanda Ranting KEADILAN dirobohkan secara ganas termasuk Ranting Sri Tanjung, Kg Melayu, Taman Tun Abdul Razak, Taman Perwira serta Ranting Ampang Jaya.

“Kejadian ini berlaku Sabtu lalu dan kita mengesyaki tindakan ini berunsurkan politik,” kata Hamsah kepada Keadilan Daily selepas itu semalam.

Menurutnya, gambar Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Antarabangsa, Azmin Ali yang terpampang pada kain rentang di hadapan Bilik Gerakan Utama (BGU) Ampang turut dikoyak.

“Sebagai negara yang mendaulatkan undang-undang, saya mohon pihak polis segera menyiasat agar perkara seperti ini tidak berulang,” tegasnya.

“Tidak mustahil jika berulang, ia akan menjadi lebih serius sehingga menimbulkan pergaduhan di masa akan datang,” kata Hamsah lagi.

3 ulasan :

  1. Kalau jd gado aku dah tau la skrg nie...
    Anjing2 pakatan meme setia...

    Pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. baru koyak je bro...xkan dah goyah

    BalasPadam
  3. Tang ni percaya pulak pada Polis. Apalah nak jadi Pada juak DAPig ni !!!!!!!!!.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online