BREAKING NEWS

PANAS!!! Guan Eng cakap pasal Memali.., tapi lupa pasal 13 Mei..


"Namun sepanjang sejarah negara ini kita tidak pernah mendengar bahawa PAS mahupun DAP telah membunuh orang bukan Melayu ataupun orang Melayu tetapi peristiwa Memali membuktikan siapa yang perlu kita takuti,"- Lim Guan Eng

Apa yang Ah Beng maksudkan dengan ayat kat atas tu? Adakah Ah Beng nak tuduh bahawa Umno membunuh melayu semasa peristiwa Memali?

Ataupun, adakah Ah Beng nak tuduh Polis atau Tentera yang bunuh mangsa kejadian tu? Ah Beng tahu tak kenapa peristiwa Memali tu jadi dan sapa dalang disebalik rusuhan di situ dulu?

Kalau Ah Beng nak tau pasal Memali, sila tanya Hadi Awang sebab Amanat dia lah yang sebabkan penganut PAS di kampung Memali tu meroyan...

Gua nak tanya..., adakah Ah Beng lupa bahawa peristiwa 13 Mei dicetuskan oleh siapa? Kalau Ah Beng lupa.., sila balik tanya bapak dia Lim Kit Siang tentang kronologi 13 Mei..

So sekarang ni seluruh rakyat Malaysia patut desak Ah Beng jelaskan maksud dia tentang kenyataan dalam Harakah tu..

Bagi gua.., Ketua Menteri paling celaka di Penang tu sengaja nak hasut rakyat supaya benci kepada kerajaan dan juga pasukan keselamatan di negara ni..

Dulu bapak dia pernah buat benda yang sama semasa peristiwa 13 Mei.., sekarang ni dia pulak nak turut jejak langkah bapak dia tu...

Apapun.., cina kiasu Ah Beng ni memang dah melampau beb!! Dia memang nak rakyat memberontak gulingkan kerajaan supaya dia dan regim kiasu dia boleh control negara..

Yang bodohnya adalah melayu-melayu pencacai Pas dan PKR.. Buta-buta je kena cucuk idung dengan cina kafir harbi sekor tu !!!



2 ulasan :

  1. melayu yg sibuk duk jd pncacai DAP nih mmg jenis yg buta perut xdk akai !!

    BalasPadam
  2. Selepas pru12 banyak melayu yg jadi tali barut...
    Perangai diorang tak ubah mcm BUANG(filem sarjan hassan)...

    Lakhanat lidah bewak ni mana tau sejarah...
    Dalam paper haprakah ni apa yg kuar dari mulut hapak lakhanat ni dianggap kalam dari dewa bangkai...

    Pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online