BREAKING NEWS

Mat Sabu suruh Najib tanggung dosa umat Islam..

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang bertanggungjawab ke atas dosa umat Islam di Malaysia sekiranya pilihanraya umum ke 13 diadakan pada musim haji tahun ini, kata Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu.

Mat Sabu berkata demikian sebagai menyokong kata-kata Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, yang menyeru ahli-ahli PAS yang terlibat secara langsung dengan jentera parti iaitu calon-calon, wakil calon, pengarah pilihan raya dan mereka yang terlibat secara langsung dengan jentera parti untuk menangguhkan ibadah haji tahun ini sekiranya Najib begitu tidak sensitif untuk mengadakan PRU13 di musim haji untuk meningkatkan peluang menangnya.

“Najib yang berkuasa untuk membubarkan parlimen bukan Datuk Tuan. Apa susah sangat nak umum tarikh PRU13? Umumlah sahaja,” kata Mat Sabu kepada Harakahdaily.

Mat Sabu berkata kalau betul PRU13 akan di musim haji untuk kemenangan BN, Najib yang perlu menanggung dosa umat Islam yang menangguhkan ibadah haji untuk PRU13.

Beliau berkata semua pihak mendesak Najib mengumumkan tarikh PRU13 dengan lebih awal supaya mudah untuk rakyat merancang membuat persediaan yang perlu.

“Kalau buat musim haji, sudah tentu orang yang terlibat terus PRU13 akan tangguh, calon tunai haji, siapa yang kempen? Yang paksa mereka tangguh itu Najib sebab buat PRU13 musim haji,” tegas beliau.

8 ulasan :

  1. Jangan cakap banyaklah...Duit Tabung Anak Yatim Memali mana daah.. Semua ko nak sapu...bini orang ko jilat... ni duit anak yatim pun ko buat senyap..
    Tak layak bercakap hal Islam ...

    Hperancis

    BalasPadam
  2. melayu bercakaran,
    membelakangkan ketentuan Allah swt.
    sudah sudah la tu PAS...
    x teringin memangkah PAS selepas apa yg di PAMER..

    hidup x lama.. buatlah kebaikan walau sedikit,
    janganlah buat kerosakan.. terutama menyesatkan akidah umat islam

    mie

    BalasPadam
  3. apa pelik sgt depa ni?

    BalasPadam
  4. Dosa mat sabu cium burit pun najib nak kena tanggung jugak ker...???

    BalasPadam
  5. haihhh komunis + Parti Ajaran Syaitan gini la jadinyee

    BalasPadam
  6. Pemimpim PAS yg suruh ahlinya tangguh ibadat haji, DS Njib plak nak kena tanggung dosa. Apsal x suh nik aziz yg tanggung dosa ahli sbb tangguh ibadat semata2 mengundi? Mana akal org PAS ni

    BalasPadam
  7. Anuar Ibrahim tibai depan belakang dubur anak bini orang tu PAS nak tanggung dosa ke? Mat Sabu tibai dan jilat puki Normah Bilik 101 tu Nik Aziz dan Hadi Awang nak tanggung dosa dia ke?
    Tak payah berkokok lebih le Melayu Komunis Mat Sabu!!! Henti..hentikan le!!

    BalasPadam
  8. Syiah murtad dan kuffar...

    Mat sabu ni syiah so apa nk heran dgn kenyataan tahap paria ni...

    Pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online