BREAKING NEWS

KESIANNN!! 20 orang saja hadir ceramah Hasan Ali di Kelantan...

Siri jelajah bekas Naib Presiden Pas, Datuk Dr. Hasan Ali untuk membangkitkan kesedaran kalangan umat Islam mengenai ancaman masa depan mereka, Islam dan institusi raja sekiranya pembangkang berkuasa, terus mendapat sambutan orang ramai.

Dalam siri jelajah ke-123 di padang Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Belimbing di sini malam tadi, lebih 20,000 hadir, jumlah yang disifatkan oleh Hasan sebagai 'luar biasa' dan memberi semangat kepadanya untuk terus menggerakkan usaha bagi menyekat hasrat pembangkang tersebut.

Dalam ceramah Bicara Memperkasakan Ummah bertajuk Islam, Melayu dan Raja Menuju Kehancuran itu, bekas Exco Selangor tersebut menyeru umat Islam khususnya di Tanah Merah agar bersatu bagi menyelamatkan Islam, Melayu dan Raja (IMR) yang disifatkan beliau menuju kehancuran angkara tindak-tanduk pakatan pembangkang.


6 ulasan :

  1. kesian kat dato hassan ali ni...

    bagi ceramah nak menyedarkan org ramai tapi tiada sambutan...

    PARTI ANJING SETIA mesti garu telur sebab melihat sambutan yg dingin...

    KAHKAHKAH...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. baca tajuk je ke bang? 20k tu bagi 1 dun atau 1 parlimen di rural/luar bandar kira sangaaat besar dan lagipun JATI ni bukan cam PKR atau PUSSy yang berarak bawak penyokong luar to make up numbers atau nk bg nampak crowdy seolah sambutan tu hangat sangat...piiiiiirah. Syabas Dato' Hasan Ali, town planner, by profession, yang amat sayang kepada agamanya, bangsanya dan pelindung agama dan bangsanya...ermmm

    BalasPadam
  3. Tahniah Hasan Ali...

    HIDUP JATI!!!

    BalasPadam
  4. HIDAYAH DAN PETUNJUK ALLAH TELAH TURUN DI BUMI SERAMBI MEKKAH,PANCARAN RAHMAT SEMAKIN JELAS TERASA DAN DIRASA OLEH UMMAH.....KEBENARAN SEMAKIN HAMPIR MENYINARI LUBUK-LUBUK NURANI RAKYAT MARHEIN,BARU KINI RAKYAT TERSENTAK DARI LAMUNAN DAN LENA YANG PANJANG DIDODOI OLEH ULAMA PAS DENGAN ZIKIR DAN FATWA SONGSANG YANG BERACUN.....AGAMA ALLAH DIJADIKAN KOMODITI BAGI MERAIH KUASA DAN KEMEWAHAN OLEH SELURUH PEMIMPIN CELAKA PAS TERMASUK NIK AZIZ BIN NIK MAT,MENTERI BESAR PALING TOLOL ABAD INI......KEHANCURAN PAS SEMAKIN JELAS,PENOLAKAN RAKYAT SEMAKIN JELAS,...UMNO DAN BN SEMAKIN DITERIMA UMMAH,UMNO SEMAKIN PERKASA DAN SEMAKIN REMAJA DI SINI.......BALA DAN LAKNAT ALLAH SEMKIN HAMPIR BUAT PAS.....KEJAHATAN PAS SEMAKIN JELAS DAN TIDAK MUNGKIN DAPAT DITUTUP LAGI.......SYABAS DATO HASSAN ALI......KAMU SEJUTA KALI LEBIH CERDIK DAN BERAKAL DARI NIK AZIZ.....

    BalasPadam
  5. Tak apa janji nawaItu betul Allah tahu.biasa er benda elok lambat panas.terus an DAto janji dato ikhlas.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online