BREAKING NEWS

HOT!!! Minuman Tenaga Bang Nuar.. Dijamin POWERR!!!

Bila jenama minuman Isotonik terkenal 100 Plus membuat gimik dengan melekatkan sticker gambar Najib di tin miniman dorang, puak-puak totok Anwar terus jadi tak keruan beb..

Menyalak-nyalak lah dorang dalam blog dan Fesbuk kononnya 100 Plus tak adil sebab hanya letakkan gambar Najib..

Mungkin dorang rasa gambar Anwar lagi hensem kalau letak kat Tin minuman tu agaknya..

Soo.., seperti yang Dr MiM kata dalam blog dia yang kena hacked baru ni, gua pun nak tolong hilangkan gundah gulana penyokong-penyokong Anwar..

Kesiannnn kat dorang kan kempunan nak tengok gambar Anwar di tin minuman isotonik tu.. Maka dengan ikhlas dari gua.., terimalahhh... Minuman Tenaga Berkunyit Bang Nuar Al Juburiiiii... Wohaaaa!!!!!




5 ulasan :

  1. kahkahkah ..macam sial...

    BalasPadam
  2. Pandangan saya silap besar letak gambar PM kat tin tu, dulu kecoh mahasiswe turun bendera PM, semua marah ini apa dah jadi, letak gambar PM kat tin 100 plus. Dah jadi tomahan, tak nak beli ada gambar PM, beli dah habis minum buang tin gambar PM dalam tong sampah dan datang pemungut sampah penyet tin ada gambar PM dan dijual pula tin ada gambar PM jadi besi buruk. Sedih saya dengan tomahan tersebut. Cuba kita bayangkan sama2.

    BalasPadam
  3. anugerah skrin tv997 Jun 2012 5:16 PTG

    wah...memang terbaek...!!pakai kunyit je....tak payah bubuh tongkat ali ke...ginseng ke...goji guarana ke....gerenti power depan dan belakang beb....hahahahaha....

    BalasPadam
  4. Erk... dalam tin minuman gambar Al-Jubur tu ada air kencing dia tak?? Patut la pencacai dia nak beli tin minuman ngan lori-lori sekali...

    Kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  5. Anon 7 Jun 2012 5:05 PTG... gambar PM tu hanyalah sticker yang dilekatkan oleh penjual di booth 100 plus. Bukan tu je, pengunjung-pengunjung lain pun turut diletakkan gambar pada tin minuman 100 plus tu. Ini hanya tujuan gimik promosi dari wakil penjual... bukannya semua tin ade gambar PM kita.

    Harap jangan meroyan macam pencacai-pencacai Fuckatan eh. Fahami ape yang disampaikan oleh pihak 100 plus dari FB tu.... terang lagi nyata.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online