BREAKING NEWS

HOT!!! Doa selamat iringi tarian separa BOGEL di Bertam Night....


Gua terbaca dalam blog 'sahabat' PKR gua kononnya Majlis BERTAM NIGHT 2012 tu sebenarnya adalah untuk mengutip derma pilihanraya PKR kawasan Bertam..

Yang menariknya.., selain dari tarian 'tradisional' termasuk tarian SEKSI tunjuk spender tersebut.., beliau mendakwa dalam majlis tu disertakan dengan acara bacaan doa selamat..

Sedikit berkenaan ‘Bertam Nite’.. tujuan ianya diadakan adalah untuk mengumpulkan dana bagi jentera Pilihanraya Pakatan Rakyat kawasan Bertam.

Aturcara yang telah ditetapkan ialah Bacaan doa selamat, ucapan dari beberapa pemimpin Pakatan Rakyat yang hadir serta tarian tradisi tiga bangsa yang utama dalam Malaysia iaitu Melayu, Cina dan India yang akan dipersembahkan ketika jamuan sedang berlangsung.
- ASD

Dalam bab ni memang gua salute pada Pakatan haram laknatullah.. Seburuk-buruk Umno, dorang tak campur adukkan agama dan juga hiburan beb..

Tapi Pakatan ni lain macam sikit dia punya sewel.., pasal tu lah doa selamat disertakan dalam majlis yang ada tarian separuh bogel..

Tak tahulah yang mana satu didahulukan.., doa selamat sebelum tarian bogel tu ke.., atau doa selamat selepas tarian bogel tersebut disajikan..

Rasanya doa selamat tu untuk menghalalkan tarian separa bogel tu kot? Ke macam mana kaedahnya..? Kena tanya Azhar Idrus lah ni nampaknya... Hahahahaha....


6 ulasan :

  1. Bukannya pelik sangat perangai buruk PAS ni... Kat dalam to'kong cina pun dia orang boleh baca doa selamat...!

    Tak giler ker tu?

    BalasPadam
  2. tuan empunya blog, mohon di link www.dtubes.tv dgn blog tuan ini.
    tq
    che chu bidih

    BalasPadam
  3. Kalau kita komen dah tentu dia ckp korng blaja ugama blom cujup tinggi...hanya org2 yg berserban dan berjubah jerr yg layak bacakn doa untuk majlis2 camni...

    BalasPadam
  4. Mana ustaz idrus ni? awat tak komen pulak? Mungkin maksiat ni hanya boleh kalau kita ahli pas atau pkr...

    kawan pun nak joint pas la kalau macam ni, buat maksiat halal hukumnya, time undi, kawan nak pangkah pas, boleh dapat masuk syurga free...

    kalau ada dosa kawan pi jumpa tok guru n.ajis, gerenti dia boleh keluar fatwa Allah dah ampunkan...

    BalasPadam
  5. mane nk tegurnyer ostaz2 pas tu.. dorang pon layan skali.. barang baek depan mate..

    BalasPadam
  6. Dulu masa kpop putrajaya ustaz umno tak hipokrit, depa tetap kritik

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online