BREAKING NEWS

DEMONSTRASI bantah POK NIK malam ni di Johor..


Gua dimaklumkan bahawa satu demonstrasi akan diadakan malam ni bagi membantah kedatangan wali Pas, Pok Niky Ajis ke Johor..

Gua tak tahu lah sapa yang anjurkan demo malam ni beb.., tapi gua yakin ramai rakyat Johor yang tak suka pada puak-puak khawarijj Pas tu semua..

Tapi tak best lah sebab Nizar kaldai DAP tak ada.. Kalau tak, bolehlah Nizar 'berkenalan' dengan rakyat Sultan Johor...

Menurut sumber, katanya Pok Nik turun ke Johor adalah bertujuan untuk mengutip dana PRU13.. Gua rasa.., mungkin ada acara jual air jampi Pok Nik malam ni bagi menambahkan kutipan dana..

Yang gua peliknya.., asyik kutip derma je puak-puak Pas ni semua.. Dorang yang nak bertanding pilihanraya.., dorang yang nak sedap jadi wakil rakyat.., rakyat pulak kena tanggung dorang punya belanja.. Macam gampang kann...

Apapun.., gua harap rakyat Johor dapat tunjuk bahawa Pas tak relevan di negeri tu.. Jangan lupa bahawa Pas lah yang paling lantang hina Sultan dan Raja didalam negara..

So.., sokong Pas bermakna sokong DAP... Sokong DAP bermakna hancurlah masa depan melayu di dalam negara ni beb...

3 ulasan :

  1. media titiwangsa29 Jun 2012 4:13 PTG

    ostat bob lokman tak de lg le tak best...kalau tak konfem ada acara jual kopi cap orang kuat...tu pun boleh tambah kutipan dana utk PRU 13 apa..hihihi...

    BalasPadam
  2. Ni encik penulis ko jangan tak tahu, pemimpin dia orang lebih suka berceramah daripada jaga kawasan. ceramah ada masyuk..jaga kawasan sakit kepala..nanti boleh bagi alasan umno yang sabotaj.

    BalasPadam
  3. ..sokong Pas bermakna sokong DAP... Sokong DAP bermakna hancurlah masa depan melayu di dalam negara ni beb...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online