BREAKING NEWS

Artis melayu filem X kini mula bertudung..


Selepas Diana Amir dan terbaru, Abby Abadi baru-baru ni terbuka hati untuk pakai tudung, kini giliran pelakon comel, Nuremy Ramly pulak mengikut jejak langkah mereka.

Mengikut apa yang diceritakan Nuremy, bermimpi berjumpa arwah bapanya adalah antara punca mengapa Nuremy mengambil keputusan untuk bertudung.

“Saya bermimpi bertemu arwah ayah saya beberapa kali cuma yang peliknya, arwah ayah tak tersenyum bila melihat saya. Ini membuatkan saya tertanya-tanya apa maksud mimpi tersebut.

"Saya tak nafikan memang saya ada rasa serba tak kena, sehinggalah saya membuat keputusan untuk bertudung, alhamdulillah, saya berasa lebih tenang dan selesa,”

Tahniah diucapkan, dan semoga bertambah rezeki beliau selepas penghijrahan ini.

Dalam perkembangan terbaru, beliau muncul dalam 2 filem terbaru iaitu filem ‘X’ pada 7 Jun 2012 dan ‘Hanya Aku Cinta Kau Seorang’ pada 21 Jun 2012.

Berikut adalah beberapa lagi gambar beliau bertudung..




3 ulasan :

  1. Yg tu pun nk cerita...
    Dah aurat tu wajib apa punya bangang dok dedah...

    Pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. artis ni mase belajar kt sekolah dulu x jumpa bab aurat ni...islam pn islam baka....sebab 2 x tetup aurat...banga pulak 2 klu dedah sana sini...

    BalasPadam
  3. artis ni mase belajar kt sekolah dulu x jumpa bab aurat ni...islam pn islam baka....sebab 2 x tetup aurat...banga pulak 2 klu dedah sana sini...

    anti artis....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online