AJAIB!!! Misteri pokok 'SYURGA' di kebun pisang...

Posted by MPP On Selasa, 12 Jun 2012 9 comments

Perghhh..., kalau korang tanya gua.., jawapannya inilah pokok yang akan masuk 'syurga' PAS.. Pasal apa? Pasal pokok ni dah 'dibaiahkan' menjadi penyokong PAS lah beb..

Mesti tuan punya pokok pisang berlambang polka dot tu pentaksub kepada Nik Aziz.. Tak pun.., beliau mesti peminat tegar Azhar Idrus...

Untung pokok tu yee..., tak payah susah-susah nak isi borang untuk join parti syurga PAS.. Confirm 'member-member' pokok tu jeles dengan taraf tinggi pokok tersebut..

Gua terfikir.., kalau pokok pisang PAS ni berbuah nanti.., mesti mahal buah dia dan menjadi rebutan seluruh penganut mahzab Nik Aziz..

Mana taknya beb..., sapa taknak merasa buah 'pokok syurga'... Hahahahahaha....

9 comments:

YB Raz berkata...

macam sial kekekeke

Tanpa Nama berkata...

ini mesti tempat ceramah yg dihadiri oleh hantu daun pisang

Tanpa Nama berkata...

memang sah ujud pengundi hantu,inilah lokasi pengundi hantu daun pisang yg menyokong pas.patut pun pemimpin parti ni sering benar sibuk pasal pengundi hantu,rupanya bukan omongan kosong,

Tanpa Nama berkata...

Habis PAS......
PIS........ANG pun x perlah
kihkih

Tanpa Nama berkata...

Habis PAS......
PIS.......ANG pun x perlah
kihkihkih......

Tanpa Nama berkata...

daun pisang pun dicabul!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

mangsa terbaru pas,bukti pas sanggup buat apa saja termasuklah mencabul daun pisang.

Tanpa Nama berkata...

Org pas jd zombie la...

Pejuang hamas...

Tanpa Nama berkata...

Yang dgr ceramah kat sini semuanya Zombie Kg Pisang

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online