BREAKING NEWS

Wanita dalam video seks ASSmin dikenalpasti...


Apa kaitan Mak Lampir Zuraidah dengan video skandal seks jamban ASSmin? Takkan lah Mak Lampir tu adalah wanita yang sedang makan aiskrim didalam video tersebut?

Gua tak tuduh sesapa, tapi menurut blogger tersohor Penang, Pisau.net, beliau mempersoalkan senyuman Mak Lampir yang disifatkannya mempunyai seribu makna setelah video ASSmin tesebar..

Perghh..., kalau betullah seperti apa yang Pisau kata tu, memang tak tercapai imaginasi gua beb..

Gua rasa, negro pun lari kalau dihidangkan dengan muka macam Mak Lampir tu.. Tak tahu lah pulak kalau ASSmin berselera..

Apapun.., ASSmin dah saman Utusan hari ni.. 100juta beb... Agaknya bila pulak dia nak saman bloggers? Berani ke Min?

10 ulasan :

  1. Kalau betul dia ... PARAH... memang low class si Azmin tu...

    BalasPadam
  2. Saman Umi Hafilda pun dia takkan berani... PENGECUT punye ASSmin...!!!

    BalasPadam
  3. wakakaka...siot lu! tersembur gua minum bro..wakaka

    BalasPadam
  4. kalau berlakon jadi puntianak ,hantu betul pon cabut lari...

    BalasPadam
  5. Ustaz Mohd Kazim Elias

    "Sesungguhnya seseorang itu terkadang bercakap dengan satu percakapan dengan tujuan supaya orang lain menjadi tertawa dari sebab percakapannya itu. Dia tidak menyangka bahawa perkataannya itu akan menyebabkan dirinya dihumbankan ke dalam api neraka selama tujuh pul...uh tahun." (Hadis riwayat At Tirmizi daripada Abu Hurairah R.A)

    "..dan janganlah sebahagian kamu mengumpat sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang di antara kamu memakan daging saudaranya yang sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima tobat lagi Maha Penyayang." - Al Hujurat 49:12

    "Pada hari itu(hari kiamat), akan bersaksilah ke atas kamu oleh segala lidah, tangan dan kaki mereka menjadi saksi atas mereka terhadap apa yang dahulu mereka kerjakan(didunia dahulu)."
    An Nur 24:24

    "Sesungguhnya orang yang mendengar (seseorang yang mengumpat orang lain) adalah bersekutu (didalam dosa) dengan orang yang berkata itu. Dan dia juga dikira salah seorang daripada dua orang yang mengumpat itu"

    "Tiga perkara apabila ada pada seseorang itu maka ia adalah munafiq (munafiq amal, bukan munafiq aqidah) walaupon ia berpuasa dan sembahyang. Ialah orang yang apabila bercakap ia berbohong, apabila berjanji ia mungkiri dan apabila ia diamanahkan sesuatu ia akan khianat"

    "Sesiapa yang sanggup meninggalkan pertengkaran sedangkan ia adalah dipihak yang salah, Allah akan membina untuknya sebuah rumah ditepi Syurga. Dan barang siapa yang sanggup meninggalkan bertengkar sedangkan ia berada di pihak yang benar, Allah akan membina untuknya sebuah rumah ditempat yang tinggi didalam Syurga."

    "Maka janganlah kamu menganggap dirimu bersih, sebenarnya Allah lebih mengetahui siapakah orang yang lebih bertaqwa kepadaNya." - An Najm 53:32

    BalasPadam
  6. Ramai manusia sakit jiwa kerana sesuatu perkara yang dibuat bukan kerana betul tetapi hanya untuk menyampaikan hasrat orang lain yang sebenar mempunyai niat tersendiri. Sesustu perkara yang disampaikan kepada orang lain hanya bersifat NEGETIF. Tujuannya untuk mempengaruhi pembaca supaya mempercayai dan membenci kepada sesorang yang diperkatakan. Yang jelas tujuan sebenar hanya MEMBENCI. Inilah didikan pelajaran online yang diajar di INTERNET. BENCI SESEORANG DEMI KEPENTINGAN ORANG LAIN. Bila kita mendidik masyarat untuk membeci orang lain, dalam pada itu kita juga sebenar mendidik anak kita menjadi insan yang suka membenci. Fikir-fikirkan. RAkyat Malaysia akan rosak kerana blog-blog yang tidak memberi faedah kepada masyarakat. Saya tak heran rakyat Malaysia yang dikenali berbudi pekerti mulia dahulu, pada masa ini dan akan datang menjadi Masyarakt yang tidak sopan tetapi mempunyai sikap BENCI MEMBENCI yang kini sedang ditanam oleh guru-guru pembenci di kebanyak blog di MALAYSIA.

    BalasPadam
  7. meter RPM bleh rosak bro kalau nak bagi muka mcm tong sampah ni mam peliaq...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  8. anugerah skrin tv994 Mei 2012 pada 12:07 PTG

    nak saman Utusan..??ASSmin kayo..!!!kenapa tak saman orang yg bikin video tu sekali..tak pun saman umi hafilda ke...ezam ke...silap2 blh jd billionaire pak ASSmin woo....

    BalasPadam
  9. gusi dah mancung,gigi tersorong-sorong

    BalasPadam
  10. Fulamakkkkk...kapla kote leh tersangkut kalau gigi cam gitu wehhh!!! mau demam kepialu 60 hari!!! Yucksssss....so disgusting!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online