BREAKING NEWS

Video skandal aiskrim Mak Lampir pula bakal didedahkan?

Ada member bagitau dekat gua, antara 4 video aksi panas pemimpin Pakatan Laknatullah, terselit jugak scene ghairah Mak Lampir yang sedang tekun melakukan aksi makan aiskrim..

Betul atau tak, itu gua tak tau la kann.., tapi gua harap itu semua hanya khabar angin semata-mata lahh..

Perghh.. Gua memang tak boleh bayangkan kalau betul ada adegan macam tu beb... Boleh muntah hijau wooo.. Boleh bikin mengigau malam kalau sesapa tertengok aksi sedemikian..

Cuba korang bayangkan.., Mak lampir tengah makan aiskrim sambil berjejeran air liur dan juga sambil tersenyum girang.. Uwekkkk!!! Puiiiii!!!!

KUALA LUMPUR 3 Mei - Belum pun reda isu penyebaran gambar aksi panas seorang lelaki mirip Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, kini tersebar pula desas-desus mengatakan empat lagi video aksi panas pemimpin pembangkang akan didedahkan.

Difahamkan video-video panas tersebut hanya menanti masa untuk didedahkan dengan dua daripadanya dikatakan menyerupai dua pemimpin tertinggi PKR dan masing-masing seorang lelaki yang mirip pemimpin kanan Pas serta DAP.

Malah, khabar angin mengenai kemungkinan penyebaran empat lagi video panas terbaru itu turut disiarkan di dalam blog propembangkang, suarapakatanrakyat.com.

"Semua ini, kalau-kalau benar berlaku nanti penulis lihat bakal mengusutkan senario politik negara yang sudah sedia kusut dengan pendedahan gambar dari video (didakwa) membabitkan Azmin.



7 ulasan :

  1. "Perghh.. Gua memang tak boleh bayangkan kalau betul ada adegan macam tu beb... Boleh muntah hijau wooo.. Boleh bikin mengigau malam kalau sesapa tertengok aksi sedemikian..

    Cuba korang bayangkan.., Mak lampir tengah makan aiskrim sambil berjejeran air liur dan juga sambil tersenyum girang.. Uwekkkk!!!
    Puiiiii!!!!"

    ---------------------------------------

    eih...tak sior le teman...tak sanggup tengok mak lampir mkn eskrim sampai mcm tu sekali..ngeee.....

    BalasPadam
  2. nak muntak tgk muka mak lampir4 Mei 2012 2:29 PTG

    mak lampir ni kalau kangkang kat tepi jalan, jgn kata buaya darat... anjing pun tak ingin nak jilat laaaa....

    BalasPadam
  3. Aiskrim kurang baik utk kesihatan..

    BalasPadam
  4. Korang jangan kutuk-2 ... dia pakai baju bukan nampak ... sekali bukak entah-2 solid molid ke .. . korang jugak yang terpancut tanpa henti nanti ...

    K'9999

    BalasPadam
  5. ptuihhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!dengar pun dah loya..sanguup gua tak layar mana2 blog!!!!muntah non stop nanti...

    BalasPadam
  6. Kalulah besar ni mak lampir lolo ais krim, saiz XXL punya ais krim bole muat ni,wa ingat kek umah dio pakai katil bosi ni, kuek ckit, Kalu dah tua2 tojorit jorit, agak yea maso jaman mudo2 mak lampir tojorit jorit ateh katil, angkek tgn laki dio..." Dah la tu Yang, abis org kampung donga tongah2 mlm ni, ontok2 la ckit yo"

    BalasPadam
  7. kalau simak lampir ni betul2 makan aiskrim, aku sumpah sampai mati takmau makan aiskrim lagi..loya aku nengok..hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online