BREAKING NEWS

ASSmin senasib dengan Saidatina Aisyah r.a.. - Saifuddin Nsution

Setiausaha Agung KEADILAN, Datuk Saifuddin Nasution Ismail berkata, budaya fitnah yang diamal Umno BN jauh daripada pendekatan wasatiyyah yang dilaungkan Najib selama ini.

“KEADILAN mendesak Najib bertanggungjawab dan tidak lagi bersikap ‘baling batu sembunyi tangan’.

“Hakikat bahawa media kawalan Umno seperti Utusan Malaysia dan TV3 yang begitu bernafsu menyambung fitnah terhadap Mohamed Azmin Ali sekadar mengesahkan peranan Najib,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Azmin menjadi mangsa terbaru fitnah bloger Umno kononnya beliau melakukan adegan seks dalam tandas hingga menjadi berita muka depan akhbar propaganda Umno.

Bagaimanapun, Azmin mengecam sekeras-kerasnya fitnah itu yang mengaibkan beliau dan keluarganya.

Sambil mengutuk keras fitnah itu, Saifuddin menggesa rakyat mengambil iktibar peristiwa menimpa isteri kesayangan Nabi Muhamad s.a.w, Aisyah r.a yang difitnah berbuat jahat dengan seorang sahabat Baginda.

Beliau berkata, peristiwa itu mendedahkan peranan golongan munafik yang mencipta dan menjaja fitnah tersebut.

“Golongan ini wajib ditolak dan ditentang habis-habisan. Peristiwa ini juga memberi pengajaran bahawa membanteras perbuatan fitnah menjadi tugas dan kewajipan sesama muslim demi melindungi dan memelihara maruah saudara seagama,” katanya.


p/s: Wohaa!!!! ASSmin sudah naik maqam lahhh.. Kalau sebelum ni Anwar yahudi digelar Imam Mahadi, ASSmin sekarang ni disamakan dengan isteri Nabi..

Makin hari, makin bodoh melantun-lantun nampaknya puak-puak pemberontak Pakatan ni yee..

21 ulasan :

  1. "mengambil iktibar peristiwa menimpa isteri kesayangan Nabi Muhamad s.a.w, Aisyah r.a yang difitnah berbuat jahat dengan seorang sahabat Baginda."

    dia cakap pasal pakatan haram tipu pasal kapal selam tu kan...kalau nak suruh ambil iktibar kisah tu beliau kena lah ikut contoh dengan membukti yang gambar tu bukanlah azmin bukannya menafikan..bukan kisah aisyah r.a itu berakhir dengan jelas dengan bukti.. bukan dengan 4 pasang mata :P

    BalasPadam
  2. hahahaa..nik aziz dah setaraf nabi, anwar pulak imam mahdi,assmin lak saidatina aishah, pasni sape lak nak capai taraf nabi isa?

    BalasPadam
  3. Bershit betul Nasation tu,apalah nak samakan Blow Job Azmin Ali dng Siti Aisyah. CT Aisyah difitnah, tapi Azmin Ali bukan fitnah, memburukkan ye, tapi perlakuannya blow job bukan dgn isterinya. Bukan fitnah , tapi foto yg nyata.

    BalasPadam
  4. x layak langsung cerita dia ni nak disamakan dengan para sahabat..

    BalasPadam
  5. gang ni muka tak dak seri kan ..... tapi kalo azmin berseri seri sangat plak .

    BalasPadam
  6. apalag bodoh dan dungunya Nasation ni, Azmin tu bukan fitnah tapi mendedahkan foto, CT Aisyah memabg fitnah skandal. Azmin ni skandalnya blojob dlm pejabat PKR. Mengaku aje, ini bkn UMNO tapi cctv tu siapa yg pasang dan rakam? hanya PKR saja yg tahu, yg dedahkan mungkin telah dicopy utk sebaran. Nak buktikan Azmin dibelakang tadbir ni sama dgn anwar perangainya.

    BalasPadam
  7. KP no.71 go back to where you belong.

    BalasPadam
  8. "Beliau berkata, peristiwa itu mendedahkan
    peranan golongan munafik yang mencipta dan
    menjaja fitnah tersebut"

    Slumberland je yek dia ungkap ayat kat atas 2 yg kena sebijik kat btg hidung kembang dia n anuar jubo berserta beribu2 penjilat2 pungkok dia 2. Xpelah, senyum jelah..Altantuya, cincin, kapal selam xboleh menyelam, n mcm2 lg kisah dongeng yg diorang jaja 1 dunia 2 buat2 xtau plak ke? Ke memang fakta 2??? Meh aku gelak dulu kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah...adehhh...saidatina aisyah??? Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah..saidina assmaen ali senasib dgn saidatina aisyah??? Gelak woi gelak kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah..adeh adehh..serious u made my day lah saidina nasution. Fuh fuh ntah apa wahyu lg lah yg bakal turun utk puak2 kongkek ni ek..tggu jelah...ok roger n out!

    BalasPadam
  9. Aisyah ra, keadaan ketika tu samar2 dan menimbulkan curiga..

    Tapi tidak lah sejelas spt dalam ofis dan jamban tersebut..

    Langsung tak sama..

    Tapi jika rasa sama..tak yah lah sama. Isteri nabi saw tak saman sapa2 pun.

    BalasPadam
  10. bodoh!!!!!! sape assmin tu yg ko nak sama kan dgn Isteri Rasullullah S.A.W...
    Jgn kerana terlalu taksub menjilat sampai nak buat benda2 bodoh mcm ni la bangang!

    BalasPadam
  11. manjung (TIBAI)4 Mei 2012 3:49 PTG

    aku rasa sipudin anak nasution ni yang perangkap assmin dalam jamban. dia yang pasang kamera kat jamban tu cayalah...sipudin bolehhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  12. Minta sipudin tutup mulut lebih baik daripada bercakap yang bukan2 bikin malu aja.Nak samakan CT Aishah isteri nabi dengan Assmin.Banyakan bertaubat sipudin oooiiii.

    BalasPadam
  13. Siputdin Nasution agen Singapork! Hati2.....berkemungkinan malaysia pasni menjadi negara republik di bawah naungan singapork...dia seorang yang well trained oleh secret agent negara asing...kita leka kita akan merana...lihat sahaja kebanyakan pemimpin pkr..ramai warga singapura yang mendapat warganegara msia..azmin, siputdin, zuraida ampang, dan lain2 yg masih bersembunyi di balik topeng pkr

    BalasPadam
  14. hahahaha....ASSmin bakal diangkat manusia anugerah tuhan le tak lama lg gamak nye....

    BalasPadam
  15. aku nak bagi tau setan ni, jangan nak samakan isteri kesayangan nabi tu macam geng geng ko, kalau betul itu bukan azmin buat lah lapuran polis,..sekali lagi jangan nak buruk buruk kan isteri nabi tu,,, sedarlah ko siapa, soal moral geng ko nak sama kan dengan isteri nabi... budak budak kata ... malu lah sikit,..pak nik apa fatwa mu dalam kes ni,...melampau2 sangat.

    BalasPadam
  16. Kalau da bangang tu xpayah la tunjuk kt org.. Bodoh nya manusia

    BalasPadam
  17. Kalau da bangang tu xpayah la tunjuk kt org.. Bodoh nya manusia

    BalasPadam
  18. apa kena mengena dengan isteri nabi pula.masa buat kerja tu tak ingat nabi pula.ini mesti ingat nabi pok nik.

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama says:
    4 Mei 2012 2:44 PTG

    hahahaa..nik aziz dah setaraf nabi, anwar pulak imam mahdi,assmin lak saidatina aishah, pasni sape lak nak capai taraf nabi isa?
    _______________________________________________
    mat sabu jadi lembu...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  20. aku semakin pelik dgn pukimak pakatan yg berada dalam golongan pucuk pimpinan...

    kalau nak samakan pun lihat la cermin dulu...

    banyak individu yg ko bleh samakan dgn lakhanat aiskrim nie...

    pukimak ko meme berasap masa nak beranak ko ni...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  21. Tak yah nak samakan dengan isteri nabi-ingatla diri tu sikit sampai dah hampir setahun tak jengok mak kandong taraf Syaidatina Khadijah ka tu apa la punya thoor punya setiausaha agong-kalau dia balik cerita kat org berokas kat kuala nerang pun orang sana tak pakai.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online