BREAKING NEWS

Makcik ni nak baling selipar pada Najib...

“Jangan benarkan Datuk Seri Najib Razak datang ke sini, kalau dia datang juga, saya akan baling (dia) dengan selipar,” demikian respon Faridah Abdul, 50, ibu kepada Khalid Ismeth, Pemimpin Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen(Kami), yang mendakwa dicederakan Polis dalam demonstrasi Bersih 3.0 Sabtu lalu.

“Semalam, Najib dan beberapa Menteri Kabinet mahu datang melawat dan saya beritahu, saya tidak mahu dia datang ke sini, kalau datang juga, saya akan baling selipar padanya.

“Kalau dia pemimpin rakyat, mengapa nak lawat saya sahaja, lawatlah juga pesakit lain, nampak sangat tujuan Najib untuk kepentingan politik, saya tidak akan maafkan Najib dan kerajaan Umno BN akibat tindakan ganas ini,” katanya geram.

Hadir dalam lawatan itu, Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar, N Surendran dan Datuk Chua Jui Meng yang juga bekas Menteri Kesihatan. Turut serta, Pengarah Guaman, Latheefa Koya.

Menurut Faridah, beliau akan berbincang mengenai perkara itu bersama keluarganya sebelum menyaman kerajaan Malaysia.

“Semasa Datuk Seri Shahrizat Jalil datang semalam, saya juga beritahu padanya yang saya akan saman dan beliau beri respon akan siasat.

“Saya jawab balik, siasat apa kalau Hakim pun kamu punya, saya nak panggil dia ‘Lembu’ tak sampai hati, tapi saya layan dia sebagai tetamu,” kata Faridah lagi.

Faridah mendakwa beliau dipukul dan dipijak oleh sekumpulan Polis berpakaian preman sehingga menyebabkan dahinya koyak dan mengalami kecederaan di dalam perut ketika menyertai himpunan Bersih di Dataran Merdeka.


p/s: Patutlah anak dia si mahasewel Khalid Ismeth tu kurang ajar dan juga tiga suku.., rupanya keluar dari perut jenis kurang ajar jugak rupanya... Hahahahahaha...

21 ulasan :

  1. tak perlu anda nak kaitkan ibunya dgn si ki tu .ko tak kurang ajar?

    BalasPadam
  2. mak bangang si anak lagi super bangang.... bodoh!!!

    BalasPadam
  3. "p/s: Patutlah anak dia si mahasewel Khalid Ismeth tu kurang ajar dan juga tiga suku.., rupanya keluar dari perut jenis kurang ajar jugak rupanya... Hahahahahaha..."

    TERBAEK

    BalasPadam
  4. serahkan betina nie kat jantan dayus...

    confirm akan disedut dan dijilat dengan telur2nya sekali...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  5. Baling selipar pd Anuwar makcik, sbb dia lah puncanya suruh anak makcik serang polis. Kalu anuwar suh makcik dan anak makcik berbogel dan tonggeng, mesti makcik suka kan, ikut jer apa dia suh yer

    BalasPadam
  6. persoalannya, betul ke Datuk Najib nak melawat dia atau dia ja yang syok sendiri ?

    kedua, shahrizat datang dia kata nak panggil lembu tak sampai hati, tapi saya layan dia sebagai tetamu.

    Kalau nak panggil lembu kepada Shahrizat pun dia takut, kalau betul Datuk Najib datang melawat, saya rasa bila Datuk Najib sampai kat pintu ja dia terus melompat dari katil pergi salam dan cium tangan Datuk Najib.

    Puak-puak ni gebang ja lebih....

    BalasPadam
  7. Duit PTPTN jgn lupa byr yer, jgn buat2 lari tau, bang nuar kan dah bagi anak beranak dapat, isk, pandai belakun le makcik ni, bang nuar ajar yea

    BalasPadam
  8. hahahahaaa....padan anak dia bodoh. Mak dia bodoh juga. Dia ni mesti dah kena belakang. Khalid, ni standard mak kau. Betul ke mak kau, baik kau jgn menagku Khalid, buat malu je. Buat mcm cerita P Ramlee, jgn mengaku mak...kahkahkah

    BalasPadam
  9. anpa Nama says:
    1 Mei 2012 1:35 PG

    tak perlu anda nak kaitkan ibunya dgn si ki tu .ko tak kurang ajar?
    ______________________________________________
    disebabkan ko baik dan mulia ada baiknya ko pi masuk dalam kain betina yg bersukan lontar kasut nie...
    masa skolah dulu mengidam nak lontar peluru bila tua dah tak larat lontar la kasut...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  10. mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi.hahahahahhhahaha

    mak dgn anak sama je perangai buruk mcm syitan anwar.huhuuhuhuhuhhuuhuh

    BalasPadam
  11. cian makcik nih... pttla ank sewel mak n bpknye pn lbih kurenggg... kikikiki... hah hutang ptptn jgn xbyr... dose... masuk nurake!!!

    BalasPadam
  12. kalo makcik duk rumah ... mengaji ke .. buat apa2 yang patut ke ... kan tak jadi apa2 ...
    ni tak ... dah la tua nak ***p** pun nak gak join demo ... amacam sekarang ... sedap ???
    lain kali nak berjim** ... baca doa j**m*h dulu .. tak pepasal dapat anak bingai@sengal!

    BalasPadam
  13. Kalau dah syiah tu, mmg kurang ajor. Entah apa agenda tersembunyi makcik dan anak c khalid ismath tu. Aku benci betul syiah!

    BalasPadam
  14. ngape tak mati je mak si berok ni.............

    BalasPadam
  15. ank bangan,mak dia 3x bangang

    BalasPadam
  16. anugerah skrin tv992 Mei 2012 10:58 PG

    laa...kenapa tak berlakon jd mayat 2X mcm suhardi masa BerShit 2.0 lepas..??hehehehe...

    BalasPadam
  17. PATUTLAH ANAK KURANG AJAR.. MAK PUN SUPER BANGSAT ..

    BalasPadam
  18. PEREMPUAN NI ELOK MAMPUS JE

    BalasPadam
  19. Elok siasat dahulu..siapa yang melakukannya..yang salah tetap salah walau siapapun dia..yang pasti salah ialah yang menyertai, kemudian yang provok, kemudian bertindak menceroboh dan yang mempertahankan diri secara keterlaluan..semua ini tidak berlaku kalau tidak ada yang mengajur..100% tanggungjawab penganjur.

    BalasPadam
  20. hhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa.baik pengsan nanti.bayar hutang yer cik,

    BalasPadam
  21. Pandai makcik nii salahkn org lain.... Tau xnk cedera dok umah laaa... Ini lagak jantan kan main... Cedera skit kecoh pulak... Tak plak kecoh nk byr hutang ptptn.. Kalu kot mati dok sokong anwar... Nk ke anw tolong byr!!?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online