BREAKING NEWS

[VIDEO] 'Anjing' BERSIH serang Najib di London

Pencacai-pencacai Babiga meroyan bila Najib datang ke UK. Dorang serang Najib dengan laungan Bersih semasa beliau mahu memulakan ucapannya di O2 Arena, London.

Nampak bodoh kan bila puak-puak cina tu menyalak dalam dewan semasa Najib berucap..

Gua tak heran langsung dengan tindakan puak-puak cina mata sepet ni beb sebab gua sedar satu perkara..

Anjing tu akan tetap menyalak tak kira dimana pun mereka berada.. Lagipun, menyalak bukan kena bayar kan..., silap-silap dibayar lagi oleh Babiga..

Bangang punya anjing Bersih!!!

6 ulasan :

  1. Sayang sekali anak anak Malaysia disana - tidak bertamaddun dan tidak beradab sopan langsung. Apa akan jadi kepada generasi muda yang sepatutnya menjadi pelapis kepada generasi tua hari ini. Difikirkan mereka mereka disana terpilih dari pelajar pelajar yang cerdik pandai, tetapi .......... sayang sekali. Watak yang jijik yang mencerminkan rakyat Malaysia 'amnya amat memalukan.

    Aku berharaplah kerajaan, dimasa masa akan datang dapat mempastikan hanya mereka mereka yang layak (dari segi moral dan spiritual) sahaja yang dihantar keluar negara. Saya sebagai rakray Malaysia sangat sangat berasa malu dengan keadaan disana.

    Saya sangat berharap agar pehak kerajaan dapat bersikap lebih tegas lagi didalam menangani perkara saperti ini daripada terus berlaku. Mungkin dengan apa yang dipaparkan untuk kita semua dapat memberikan sedikit pengajaran kepada pehak kerajaan tentang perlaksanaan undang undang yang sedia ada.

    BalasPadam
  2. takut lak nak jumpa Najib..... betol betol mcm anjing laaa depa ni

    BalasPadam
  3. Jeritan orang putus asa krn bangsa sepet dah cuba 2 kali nak ambil alih kerajaan tapi tak berjaya. Pertama melalui perjuangan kominis, kali ke-2 melalui demo bershit, pun tak menjadi. Kali ke-3 nanti melalui PRU-13 yg diorang sendiri dah tahu takkan berjaya! Sebab tu cuba burukkan pemimpin2 dan kerajaan Malaysia termasuk agensi2 spt PDRM, SPRM, SPR, Sistem Kehakiman dan lain2.

    Itulah satu dua perkataan yg kebanyakan si sepet tu tahu sebut dlm Bahasa Malaysia, yg lain haram tak faham. Mengaku rakyat Malaysia, tapi sampai bulu luar dalam dah bertukar putih pun cakap Bahasa Malaysia masih tak fasih.

    Bangla, Myanmar, Filipino datang Malaysia dlm masa tiga empat bulan lebih fasih dari sisepet yg menjadi rakyat Malaysia. Memalukan.

    BalasPadam
  4. kerajaan kena berhati hati dalam memberi biasiswa kepada tidak saja kepada cina sepet tetapi juga melayu melayu yang tidak tahu berterima kasih kepada kemudahan yg diberikan oleh k'jaan. kecemerlangan akademik saja bukan lah tiket mudah yg memboleh mereka ditaja sedemikian rupa. k'jaan, jpa, perlu mencari satu mekanism dimana pelajar yg ditaja perlu benar benar faham erti tanggung jawab sebagai pelajar yg ditaja. hentikan sama sekali rayuan politik.

    BalasPadam
  5. hai nuar aljuburi ni semua babi babi kau yang memang tiada maruah langsong macam kau nuar...kalau aku ada masa ketua pembangkang (nuar BRA HIM) macam kat video ni berucap aku akan baling kan KONDOM kat muka kau sial... apa perasaan kau nuar???

    BalasPadam
  6. dasar anak asu,perangai pun mcm asu!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online