BREAKING NEWS

PANAS!!! Neelofa sedia untuk dijual... Sapa nak beli???


Gua rasa, hanya jantan yang tak normal saja yang akan kata Neelofa tak cantik.. Mek Kelate tu telah dianugerahkan oleh Tuhan dengan rupa yang menawan, dan juga body yang mengancam..

Jadi tak heranlah kalau ramai jantan kabaret dalam negara ni tergilakan Neelofa.. Lumrah lah kann.., lelaki mana yang tak suka tengok pompuan cantik..

Cuma.., gua nak tergelak bila tengok satu iklan dalam internet tadi.., ada satu mamat tu nak jual Neelofa.. Ingatkan Neelofa betul.., sekali tengok, kereta daaa... Macam haram!!!

Gua ingat member gua si blogger Dr MiM tu je yang angau pada Neelofa.., ada yang lagi taksub pada artis cantik pujaan Malaya tu rupanyaa...

Kalau Dr MiM angau setakat letak gambar dalam klinik dia, mamat yang sorang ni lagi sadis.., sampai sanggup namakan kereta dia sebagai Neelofa..

Kronik punya angau tu beb... Hahahahaha...


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online