BREAKING NEWS

LAWAK!!! Bila Bangla first time naik kapal terbang..


Memang gua sakit perut tahan gelak tengok gambar diatas ni beb.. Korang perasan tak apa 'kesalahan' Mat Bangla kat gambar tu?

Nampak sangat Encik Bangla ni first time naik kapalterbang.., sebab tu lah dia pakai seat belt di badan, bukannya di pinggang macam selalu yang kita pakai..

Apapun, tahniah kepada Encik Bangla kerana berjaya jugak memenuhi impian dia untuk naik kapal terbang... Hahahahahaha....

6 ulasan :

  1. beza anwar dan najib..

    http://brobecx.blogspot.com/2012/05/fakta-beza-anwar-dengan-najib.html

    BalasPadam
  2. Saya dapat merasakan dalam membuat lucuan di atas ada terselit sifat angkuh sedikit. Maklumlah kita di Malaysia ni dah ke hadapan. Naik Kapal terbang selalu. Maka tak silaplah pakai tali. Minta maaf cakap ye.

    Rasanya tak perlu buat lucu-lucuan pada saudara kita sendiri. Rasanya kemungkinan besar dia tu orang Islam memandangkan 90% penduduk Bangladesh ialah orang Islam. Memanglah diaorang tak se sophisticated macam orang Malaysia. Faham-faham la keadaan negara dia orang. Bangladesh ialah negara orang Islam yang paling hampir dengan Malaysia selain dari negara-negara nusantara ni. Mana tahu dengan takdir Allah Malaysia terlungkup dek bangsa-bangsa PENDATANG yang bukan ISlam dengan bantuan orang kita juga ada juga negara yang kita boleh lari cari perlindungan. Brunei mungkin boleh terima tetapi agak terhad. Indonesia jangan haraplah - sekarang pun diaorang asyik balun kita.

    Walau bagaimanapun brother tu pun boleh gelakan kita juga. Tenguk la FIFA world ranking. Link kat sini http://www.fifa.com/worldranking/rankingtable/index.html

    Gelak-gelak dia pecah perut sebab Bangladesh atas Malaysia satu tangga. Sibuk-sibuk Man City, PM sendiri minat MU - terlupa ranking negara bawah Bangladesh. Walaupun tahniah kepada Malaysia sebab berjaya naik beberapa tangga walaupun setakuk di bawah Bangladesh.

    BalasPadam
  3. nak datang Malaysia cari rezeki di Negara yang paling tak selamat, paling korup, paling kuku besi, ibarat kata si tahi hitam Irene fucknandez...walau apa pun ada 10 juta lagi Bangla macam ni nak datang Malaysia,dan ada 20 juta Indon 6 juta Filipino...semua kalau boleh nak keM'SIA

    BalasPadam
  4. talhah,

    bagus jugak ko punya nasihat...
    aku setuju...

    aku hapy sebab walau tak tau tapi dia nak jugak jaga keselamatan dan patuh pada arahan...

    kaum cina lakhanat kat penang bawa keta mcm sial tak pakai seatbelt bersepah...
    dok rasa dada dan rusuk fibre carbon kot...
    kaum melayu ada jugak tapi sikit saja yg buta perut...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  5. ...
    ..
    .
    Salah pada anak kapal...
    Tidak tunjuk ajar.

    Pemakaian alat keselamatan hendaklah di ajar cara pengunaan dengan betul. Begitu juga dengan Jaket Keselamatan, corong penafasan serta laluan pintu kecemasan. Ini adalah prosedur yang penting.

    BalasPadam
  6. confirm air asia punya kapal terbang...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online