BREAKING NEWS

KANTOIII !! CheguBard PENIPU.. 32 orang Polis hantar waran tangkap?


Pengerusi SAMM yang juga merupakan Ketua Cabang Keadilan Rombau, Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard dalam Twitter miliknya melaporkan rumahnya telah dikunjungi oleh 7 buah kereta Polis.

32 Anggota Polis tersebut menyerbu kerumahnya bukan untuk menangkap beliau tetapi hanya untuk menyerahkan waran supaya beliau hadir ke Mahkamah Jalan Duta jam 9.00 pagi esok.

Beliau telah dituduh melanggar perintah Mahkamah dan juga menghasut orang ramai dalam Himpunan BERSIH 3.0 yang lalu.

Yang gua musykil, buat apa Polis ramai-ramai serbu rumah CheguBard untuk hantar sekeping waran?

Kalau betul macam kata CheguBahalol tu, maknanya satu kereta Polis dinaiki oleh 5 orang anggota..

Kesian Polis terpaksa berhimpit-himpit hanya semata-mata nak bagi sekeping waran kepada Bahalol PKR tu kann..

Dan kalau betul sampai macam tu punya ramai anggota yang diperlukan untuk serah waran, kenapa Polis tak pakai trak Black Maria je beb?

So.., korang nampak tak betapa pembohongnya binatang yang bernama cheguBard tu? Yang bestnya, ada pulak blogger Pakatan percaya cerita dongeng macam tu..

Apa nak heran kann.., orang bangang memang mudah kena tipu dengan pemimpin kuat kencing macam CheguBard... Hahahahaha...

5 ulasan :

  1. binatang BARDngang ni ingat dia glamor kot. sembang memang kencang dia ni. ari tu ceramah hasutan bershit 3.0 dia kata akan berjuang hingga titisan darah yg terakhir.....kena cekak dgn polis pun dh pucat lesi beb. jgn sembang soal titisan darah la BARDngang oi....ko dgn budak2 SAMMdol ko tu sama je

    BalasPadam
  2. xtahu camna bleh dapat title cikgu tapi bodo tahap longkang

    BalasPadam
  3. bedulnya ngalahkan bard simpson ....

    BalasPadam
  4. kena cekup masa perhimpunan bersih pun ko dah angkat tangan sembah polis kira yg pi ramai tu nak tgk muka penyembah polis la...

    beruk ni meme over kalau bt statement...
    puak2 bangang akan syok sendiri la dan akan bagitau yg abg long diorang ni gagah walhal masa kena cekup tu muka nak nangis...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  5. Suruh cikgu bard dan pengikutnya beri sumbangan untuk tabung memali, bantu anak yatim dan janda. Suruh melabur dalam koperasi Kohilal, bantu ekonomi Islamlah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online