BREAKING NEWS

GEMPAR!!! VIDEO bukti Pesta Mabuk di demo Bersih 3.0..

Beb.., korang tengok video yang gua tepek disini betul-betul ye..

Pompuan ni mabuk meraban tak tentu hala dikawasan Dataran Merdeka sambil dikerumuni puak-puak penyokong Ambiga..

Bukan main lagi dorang bersorak bila tengok minah tu mabuk..

Dan gua rasa bila minah tu jadi tumpuan ramai, terus dorang halau dia dari situ untuk mengelakkan liputan media..

Yang pastinya.., minah tu pun geng dorang jugak pada mulanya..

Rasanya, nanti ada la puak-puak bengong tu tuduh pompuan tu adalah SB yang menyamar untuk burukkan imej Bersih3.0.. Takpun, dorang akan tuduh minah tu diupah oleh Umno..

Biasalah.. Pakatan laknatullah sekarang ni tengah diserang oleh 'DENIAL SYNDROME'.. Pok Nik celako kencing malam pun Polis dan Umno yang dipersalahkan...

ASSmin makan aiskrim dalam jamban pun kerajaan BN jugak yang salah... Biasalahhhhhh... Hahahahaha...

7 ulasan :

  1. hubungan ibubapa dgn anak bila dah meninggal ialah doa anak yg soleh dan solehah...
    semoga jalang ni insaf dan bukan isap aiskrim...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Kalau dah minum air kencing setan pun dah jadi macam tu...

    Ni kan pulak minum air kencing AnWAR, lagi la teruk perangai beruk-beruk tu....

    BalasPadam
  3. Rasanya, nanti ada la puak-puak bengong tu tuduh pompuan tu adalah SB yang menyamar untuk burukkan imej Bersih3.0.. Takpun, dorang akan tuduh minah tu diupah oleh Umno..

    Biasalah.. Pakatan laknatullah sekarang ni tengah diserang oleh 'DENIAL SYNDROME'.. Pok Nik celako kencing malam pun Polis dan Umno yang dipersalahkan...

    ASSmin makan aiskrim dalam jamban pun kerajaan BN jugak yang salah... Biasalahhhhhh...

    -------------------------------------

    hahahaha....mesti le diorang ckp Umno yg buat fitnah semua nie...pasal ASSmin tu kan orang yg paling dekat dgn insan mulia anugerah tuhan...wali agung PAS tu pun mesti meroyan nye laa...hidup wali2 pakatan longkang..!!!

    BalasPadam
  4. ape nak heran sape penganjurnya sponsor israel lagi

    BalasPadam
  5. Kalau tak tahu tengok clip video nI dan tak faham memang bodoh la. Dengar betul2 apa yg peserta bersih cakap tu. Mereka halau pompuan tu kebab perengai mcm tu. Dia kata dia jadi mcm tu kerana India la bodoh.....

    BalasPadam
  6. huh SB tuh....

    BalasPadam
  7. manjung (TIBAI)4 Mei 2012 4:01 PTG

    mat syabu kalau tengok pumpuan tu mesti terkam punya....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online