BREAKING NEWS

"Blogger Umno buat kerja hina dan tak berakhlak.." - Badrulamin

Wohaa!!!! Badrulamin yang sebelum ni kantoi berkhalwat dengan bini orang di sebuah hotel, mencabar pemfitnah Azmin kemukakan 4 orang saksi bagi mmbuktikan balaci Anwar tu ada skandal seks dalam jamban.

Pakar kaunseling pukul 3 pagi tu berkata, penyebar fitnah tersebut boleh didakwa kerana menuduh orang berzina tanpa mengemukakan 4 saksi, sepertimana yang digariskan dalam syariat Islam.

“Saya cabar pihak berkuasa untuk mengheret individu yang terlibat dalam penyebaran fitnah itu supaya dijatuhkan hukuman yang setimpal."

“Kalau betul-betul negara ini bebas dan mengamalkan sistem Islam, mereka tidak perlu tunduk dengan Umno,” katanya.

Menurut Badrul, perbuatan agen-agen Umno memfitnah ini disifatkan sebagai ‘syaitan bertopeng manusia’ kerana merancang untuk mengaibkan orang lain dengan menggunakan kemudahan teknologi moden.

“Ini kerja ‘syaitan manusia’ yang sanggup menaburkan fitnah melalui gambar serta pemalsuan video dan sebagainya. Perbuatan ini dikategorikan sebagai kezaliman kepada masyarakat dan seluruh rakyat Malaysia,” ujarnya.

“Dari segi agama, itu semua kerja orang hina dan tidak berahklak kerana sanggup menyebarkan keaiban dan memfitnah orang lain.

“Kerana permusuhan, manusia sanggup melakukan apa sahaja sehingga mencalarkan maruah dan imej orang lain yang sememangnya ditegah dalam Islam.

“Rakyat sebenarnya sudah jelak dengan isu dubur dan seks oleh Umno yang tidak mendidik mereka ke arah yang lebih baik.

“Perbuatan mereka ini sudah keterlaluan dan rakyat di luar sana sudah bijak untuk menilai pemimpin yang zalim dan mereka yang berada di pihak benar,” katanya.

19 ulasan :

  1. perhatian ini bukan azmin ali TAPI HANTU RAYA AZMIN ALI hohoho...

    BalasPadam
  2. ostazah takyah3 Mei 2012 10:24 PG

    memang le ostat badrol ckp buat benda2 mcm nie tak berakhlak...tapi kalau buat projek dgn bini orang dlm bilik hotel pkl 3 pg mengikut fatwa wali2 agung pakatan adalah perbuatan yg berakhlak lg terpuji...nak buat sesi kaunseling kata nye...hahahahaha.....

    BalasPadam
  3. wei bodoh punya badogol amin!!!

    blogger umno bt keja ni ko kata hina...

    yg ko bagi kaunseling pkl 3 pg apakejadah???

    aku jumpa ustad gila ni kat jabal rahmah di mekah...

    kesan kena pukul apa lancau pun tak da...

    ustad gila nie ada ilmu kebal dan ilmu tongkat ali yg punya...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  4. KASI SETTLE KO PUNYA MASALAH DULU BADOLAMIN OOOOI.. YANG PASTI, KAUNSELING PUKUL 3 PAGI DENGAN ISTERI ORANG TU SUDAH SAH2 SALAH DAN JIJIK! ITU PUN PERBUATAN SYAITAN MANUSIA JUGAK TAU! HEHEHE

    BalasPadam
  5. eh kes blowjob kena ada 4 saksi gak ke?

    BalasPadam
  6. Isu Azmin: MB S’gor berlepas tangan

    SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengambil sikap berlepas tangan berhubung dakwaan foto lucah seiras Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali dengan seorang wanita yang kini tersebar luas dalam berbagai blog.

    Beliau sekadar menjawab ‘tiada komen’ dan tersenyum apabila soalan mengenai perkara ini diajukan para pemberita selepas mesyuarat mingguan exco di Bangunan SUK, di sini petang tadi. Beberapa exco yang hadir turut tergelak kecil.

    BalasPadam
  7. Ni awat ustaz sesat dh bsuara ni... so, nk argue cmni jelh... klu mggunakn teknologi tok mmbuka aib org itu salah, nk tny sikit... pebuatan khalwat anda itu, liwat anda itu, men bini org itu, adkh itu bkn pebuatan yg salah.... sila jawab sikit...

    BalasPadam
  8. ni lagi satu kebodohan, kebangangan, kebebalan, kebabian, keldaian n kecarutan. blik2 duk men isu 4 saksi. ble anwar kntoi lwat ngn ngentot doll, depa nk 4 sksi. ble badrolamin kntoi kaunseling, depa nk 4 sksi. ble azmin kntoi BJ pn depa nk 4 sksi. cm pkimak. dorg ni pham ke x pham hukum hakam ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. lol...g la blaja kat sekolah menengah balik...klau x ckup ilmu x payah nk pandai2 berhujah...jijik rasenye lepas bace komen ko ni...ak x minat ngan pergaduhan mengong korang ni sebnanye...aku just tertarik untuk mencelah komen2 jahil...meskipun die salah tapi selagi x de 4 orang saksi,mahkamah x leh jatuhkan hukuman kepade die begitu sahaja...

      Padam
  9. kecoh je ostad bad ni...video ko x de dah nasib baik...kes ko x settle lagi dah sibuk cite hal orang

    BalasPadam
  10. KAUM DIORG NIE KALAU NAMPAK DEPAN MATA PUN DIKATAKAN FITNAH DR BN, SBB YANG DEPAN MATA TU PADA DIORG CUMA PELAKON MISSION IMPOSIBLE PAKAI TOPENG RUPA AZMIN...

    BalasPadam
  11. khakha nk gelak aku dia kata tk berakhlak..awat dia sorang ke yg berakhlak sampai bini orang dia buat kaunselling pukul 3 pagi..akhlak ke tu..???sapa ajaq dia dulu..persetan ngan ustaz sekor ni..nk ajar kita berakhlak..tapi dia macam cite musang berjanggut..

    BalasPadam
  12. Salam Bro,Badrolamin tu perlu semak diri sendiri sebelum menuduh orang lain tidak berakhlak.Cerminlah muka tu Ostat!

    BalasPadam
  13. Salam

    Kawe rasa kawe pernah jumpa video yang memaparkan aksi seperti di atas yang bersepah2 di laman web dan blog.

    Puak2 umporno ni dah tak ada senjata yang cukup ampuh untuk melawan hujah-hujah dari pihak pakatan rakyat. yang depa tahu serang isu seseorang dengan isu seks.

    Hai puak2 pencacai umporno, berdepanlah pakatan rakyat itu secara profesional, hujah lawan hujah, fakta lawan fakta barulah rakyat boleh menilai, tak ada faedahnya fitnah dimainkan sebegitu rupa.

    wassalam.

    BalasPadam
  14. Kepada Che Awe Donde


    Salam. Merujuk kepada pernyataan Tuan di bawah yang di poskan pada 4 Mei 2012 3:51 PTG:=

    "Kawe rasa kawe pernah jumpa video yang memaparkan aksi seperti di atas yang bersepah2 di laman web dan blog."

    errrrrrr....Tuan selalu ke ke laman-laman yang menyiarkan aksi-aksi yang menyerupai aksi di atas? Kalau tidak bagaimana boleh terjumpa atau merasakan ianya bersepah-sepah? Bersepah-sepah membawa konotasi plural yang mana bermakna ianya a) di lihat di dalam kekerapan yang tinggi atau b) dilihat dalam kuantiti yang banyak c) atau kedua-duanya sekali.

    ah tidak apa lah mungkin Tuan ialah seorang Doktor Pakar Sakit Tuan atau tukang jual ubat Kuat lelaki yang memerlukan banyak kajian mengenai hal-hal atau aksi seperti di atas.

    BalasPadam
  15. Dh terang lg nk disuluh....ostat sorang ni sakit jiwa ke ke apa? Ko kene tangkap dgn laki org tu sndiri ko kata konspirasi umno...org mirip azmin main dlm jamban pon ko tlg jwb kata itu umno punye keje..dh kata MIRIP azmin, blom ada yg sahkan 100% azmin pon kan.? Yg ko tlg sahkan itu keje umno mcm ko dh yakin je itu azmin...dan satu lg...yg ko sibuk bela org tu watpe? Kes ko kene tangkap pon x settle lg...baik jaga bini2 ko elok2..ditakuti pasni ko plk yg buat aksi jamban yg sama...bnyk cengkadak plk...

    BalasPadam
  16. Badrol lu jangan cakap begitu apa yang lu cakap semuanya PKR yang buat lu seolah-olah menasihati PKR baguslah tu. amcam kes lu sudah selesai ke? lu tak mahu guna sama bini azmin ke macam lu punya ketua bini lu guna sama dengan anwar ke? badrol!

    BalasPadam
  17. nak saksi 4 org...emm nanti kalau anak perempuan dia kene rogol baru tau.. yg ada bukti cuma kamera besi n dna.. tp xblh pakai.. mean islam bukan semakin maju tapi semakin mundur lah mcm ni kalau teknologi tak boleh pakai..ntah la..pelik betul lah..puak2 yg konon islamic sangat ni..

    BalasPadam
  18. korang sume ni tadika ek?
    pe kate ko kaji balik undang2/syariat...
    meskipun deorang bersalah,namun selagi x de 4 orang saksi,korang sume x leh nk buat pape...video just alat penyokong sahaja...pengakuan dari 4 orang saksi yang ADIL sangat diperlukan..klau takat solat tinggal pastu kate2 kesat tu selalu tersembur dri mulut,lupekan la niat nk judge orang len...perbincangan korang cam sia2 je...bek korang g study..ade gak pekdahnye..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online