BREAKING NEWS

VIP mana taja Tasha Shila?

Macam biasa.., dalam budaya melayu ni kalau 'rumah dah siap, pahat pun mulalah berbunyi".. Gua terbaca dalam satu laman gossip, Artis Baru Popular ABPBH 2012, Tasha Shila menang kerana ditaja oleh sorang VIP..

Kononnya VIP tu taja Tasha melalui pembelian borang dan pembelian undi melalui SMS..

Kalau betul macam tu, kira hebatlah Tasha ni kann.. Apa tak hebatnya beb kalau sampai ada VIP sanggup habiskan ribuan RM untuk pastikan dia menang..

Tapi benda gossip macam ni dah jadi lumrah dalam dunia hiburan tanah air.. Entahkan betul, entahkan tak kita pun tak tahu..

Yang menariknya, gossip pasal pembelian undi oleh VIP yang dikaitkan dengan Tasha ni dah tersebar pada malam sebelum anugerah tu berlangsung lagi..

So.., adakah betul macam yang didakwa.. Bagi gua.., kalau tak ada angin, macam mana pokok nak goyang beb.. Kecualilah ada monyet yang gila nak mengawan kat atas tu... Hahahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online