BREAKING NEWS

HOT!!! Rita Rudaini diceraikan melalui SMS...

Gua tumpang simpati dengan apa yang berlaku dalam rumahtangga aktress cantik Rita Rudaini.. Dah la hari ni adalah merupakan hari lahir beliau yang ke 36..., tup-tup dapat pulak hadiah penceraian dari suami dia..

Sapa tak sedih beb.., sambutan hari lahirnya kali ni mesti jadi kenangan yang paling meruntun hati dalam hidup Rita Rudaini...

Mengikut apa yang dilaporkan oleh Utusan Malaysia, Rita Rudaini telah menerima SMS mohon cerai dari Aidil..

Gua memang cukup tak setuju dengan jantan-jantan dayus yang suka bercerai guna SMS nih..

Kalau dulu masa nak kawin boleh buat cara baik jumpa mak bapak, kenapa masa nak bercerai just guna SMS? Takut sangat ke nak bersemuka beb?

Sebelum ni..., kita dikejutkan dengan perbuatan Aidil Zafuan yang telah keluar dari rumah meninggalkan Rita Rudaini dan anak dorang...

Zaman dulu, pompuan yang selalu lari dari rumah bila ada masalah rumahtangga.., tapi sekarang dah terbalik pulak keadaannya...

Menurut cerita Rita.., suaminya mendapat nasihat dan tunjuk ajar adik kembar dan isteri beliau untuk keluar dari rumah. Dan akhirnya, rumahtangga yang dibina kini diambang kemusnahan...

Apa nak dikata..., cuma gua nasihatkan Rita supaya bersabarlah banyak-banyak.. Memang macam ni lah dugaan hidup.. Mungkin Tuhan ada perancangan yang lebih baik buat Rita dan anak-anak... Peace!

8 ulasan :

  1. AKU DAH AGAK DAH....TAK TAHAN LAMA PUNYA.YANG JANTAN TU MUDA LAGI...TENTU BANYAK PILIHAN MODEL BARU.

    BalasPadam
  2. AIDIL ORG N.9.NEGERI UMNGOKK. MESTI DIA PENYOKONG UMNGOK. NAK HAIRAN APA.UMNGOK MMG KAKI ANIAYA ORANG TAK KIRA JANTINA. UMNGOKKK DULU KINI SELAMANYA BEBAL!

    BalasPadam
  3. a.b.u yg bodoh

    BalasPadam
  4. A.B.U lebih dri BODOH!!

    BalasPadam
  5. A.B.U yg xde akal. Bodoh!

    BalasPadam
  6. A.B.U......A.B.U......meh sni nak....nape abu ni bangang ye...mak bpak wm ajar ye..abu dgan orang tua abu...same je...goblog....

    BalasPadam
  7. ABU nie kuar dari lubang buntut.. Sebab tu dibangang tahap impak maksima..

    BalasPadam
  8. ABU ni ape hal ye.. ape kaitan ngn UMNO plak.. Artis cerai berai pon nk salahkan UMNO jgk ke? heran tol la ngn perangai puak2 ni..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online