BREAKING NEWS

TERKINI !! VIDEO terbaru punca kematian anggota PDRM..


Dibawah ni ada video terkini yang dikeluarkan oleh pihak PDRM berkenaan punca sebenar kereta Polis diterbalikkan oleh puak-puak laknatullah Bersih.

Dan inilah juga kereta yang dinaiki oleh dua anggota Polis yang salah seorang darinya diberitakan telah meninggal dunia, manakala seorang lagi koma di bilik kecemasan akibat dibelasah oleh penyokong Pakatan.

Korang saksikan sendiri siapa yang sebenarnya salah? Adakah anggota PDRM tersebut memulakan provokasi atau haramjadah laknatullah penyokong Bersih yang celaka besar???

3 ulasan :

  1. KENAPA VIDEO NEY X TUNJUK CERITA SEPENUHNYE? KENAPA XTUNJUK ORG AWAM YG DIREMPUH DGN KERETA POLIS NEY? WHY? WHY? WHY? NTI AKU BG URL NYE KORG PIKIR LA SENDIRI K..

    BalasPadam
  2. nampak tak windscreen kereta tu dah remuk? camne tak terbabas? sape kasi remuk? sudah tentu babi2 Bersih kan? itu pun masih nak menafikan ke? sape2 drive kereta kalau dah dibaling objek smp remuk kereta camtu for sure akan terbabas..toksah fitnahla kata MELANGGAR. melanggar dan terbabas hingga melanggar itu jauh beza. nampak sangat puak2 pakatan akan kekal bodoh selama2nya!

    BalasPadam
  3. sesiapa yg nak bela anjing2 ambiga tu toksah le...tak payah le korang nak meroyan kat sini plak...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online