BREAKING NEWS

TERKINI !!! Polis mengamuk.. Seorang anggota PDRM mati dibelasah penyokong Bersih!!!


Gua baru dimaklumkan, seorang anggota Polis yang dibelasah oleh para penyokong Pakatan di depan SOGO petang tadi telah meninggal dunia..

Kematian beliau disebabkan oleh kecederaan parah akibat dari dibelasah menggunakan buku lima, batang besi dan juga helmet. Arwah juga diberitakan mengalami kecederaan teruk di muka dan didada..

Sekarang ni, Polis sedang mengamuk di sekitar kawasan Masjid India dan juga sekitar Masjid Jamek.. Stesyen LRT dikawasan ni telah ditutup sepenuhnya..

Al Fatihah buat Arwah!!! Mampos lah korang semua penyokong Pakatan!!!!!!

Jom kita lihat video bagaimana anggota tersebut dibelasah dan juga keretanya diterbalikkan petang tadi...

25 ulasan :

  1. Akan Timbul cerita nanti, ini adalah lakunan umno. Penyerang polis adalah orang orang umno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala otak kau..orang2 kau la yg punye keje ht binatang..tkde perasaan langsung...

      Padam
  2. masukkan semua pangganas ni ke dalam penjara dengan rotan 2 x setiap seorang.

    BalasPadam
  3. YA ALLAH YA TUHANKU, YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYANYANG,,
    TEMPATKAN LA ARWAH INI DI TEMPT-TEMPAT ORANG YANG BERIMAN KERANA DIA HANYA BERTANGGUNGJAWAB MENJAGA NEGARA DAN MEMBERI KEAMANAN TERHADAP ORANG YANG TIDAK MENYOKONG BERSIH INI DICEDERAKAN..

    YA ALLAH..
    KAU BERIKAN HIDAYAH KEPADA ORANG-ORANG YANG TELAH BERTANGGUNJAWAB DAN MNEYERTAI BERSIH INI YA ALLAH AGAR MEREKA KEMBALI KEJALAN MU YANG DIREDHAI..

    WAHAI PEMBANGKANG..
    SUDAH LAH DENGAN SANDIWARA YANG DIRENCANAKAN..
    LEBIH BAIK KITA MENGIKUT AJARAN RASULLULLAH..
    BERSEMBAHYANG MENGAJI DAN BUKANNYA BUANG MASA DENGAN DEMONSTRASI BEGINI..

    TOLONG RUJUK KISAH NABI-NABI BALIK BARU ANDA TAHU BAGAIMANA IKHLASNYA PERJUANGAN NABI BERBANDING NIK AZIZ, ANWAR DAN SEKUTUNYA!

    LAGI SEKALI SAYA INGIN SEDARKAN, KITA SUDAH MEMPUNYAI PEMIMPIM ISLAM YANG BAGUS, JANGAN LAH KITA MENYONKONG PEMIMPIN KAFIR!

    INSAFLAH.. INI MERUPAKAN TANDA-TANDA KIAMAT KECIL..


    INGAT DAJJAL?

    DAJJAL AKAN MEMBAWA SYURGA DAN NERAKA, YAKNI SYURGA MEREKA ADALAH NERAKA.
    NERAKA MEREKA ADALAH SYURGA.

    RENUNG-RENUNGKANLAH..

    PAS BUKAN TIKET UNTUK KE SYURGA! TERAMAT SALAH DAN KHURAFAT BAGI ORG BERFIKIRAN BEGITU..
    TERAMAT BERDOSA BESAR.

    BalasPadam
  4. Cina tua yg pengsan itu betul2 menyusahkan...x pasal2 pulak polis kena kipas dia...itu le masa kecik x nak mampus..dah tua menyusahkan org.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku rase kau ni giler agaknye..tkde rase hormat pd orang tue..cube klu kene kat mak kau ape perasaan kau..oo aku lupe kau ni mne ade perasaan..

      Padam
  5. saje nak buat provokasi kat polis..aku benci BERSIH gila nie..

    BalasPadam
  6. Khir toyol curi duit rakyat 3.5 million lum ada apa apa pun tindak..masih boleh tetsenyum jer..tue yang terang..

    BalasPadam
  7. klu aku..dah aku tembak yg cuba nk mencederakan aku,untuk mempertahankn diri,kita ada hak untk mempertahankn dri..org yg terlibat dlm perhimpunan bersih smuanya bodoh otak lembu

    BalasPadam
  8. Terima kasih anwar aljuburi, nik najis dan dap. Tahniah ambiga, wanita lgbt yang dapat mempenaruhi orang2 melayu utk memperbodohkan diri sendiri. Ambiga ada duit boleh cari kewarganaan lain. Badut badut yg ada ilmu tapi takde iman.

    BalasPadam
  9. http://www.youtube.com/watch?v=1xh52zernUM&feature=share

    BalasPadam
  10. Polis mengamuk!!!!! Biar dirasakan dek org2 bersih tu.

    BalasPadam
  11. bro, polis dalam kereta tu berjaya diselamatkan. jangan sebar fitnah berooo

    BalasPadam
  12. polis memg cibai! kerajaan cam haram! gua FU#k Gler Kerajaan Malaysia. Kate negare demokrasi,Xpayah la nk halang Suare RAKYAT! POLITIK kotor! Owh lupe lak,Najib kan Subahat bunuh Altantuya. tggu jela kat AKHIRAT nnty!

    BalasPadam
  13. jangan nak fitnah meroyan jer....siasat dulu sapa yang bunuh.....ak rasa tak sume yg p bersih penyokong pakatan??? cari maklumat sebelum bertindak!!!

    BalasPadam
  14. KEPADA NIK AZIZ LAKNATULLAH YANG MENGELUARKAN FATWA GILA DAN SESAT SERTA MENGGALAKKAN UMAT PAS MENYERTAI PERHIMPUNAN HARAM DAN SIA-SIA INI...AGAR ALLAH MEMBERIKAN GANJARAN SETIMPAL DI DUNIA LAGI DI ATAS JASA DAN KESUCIAN HATI BELIAU.....DAN NIK AZIZ LAKNATULLAH TANGGUNGLAH SEGALA KEMUSNAHAN DAN KEROSAKAN YANG TERJADI AKIBAT LIDAH IBLIS BELIAU...YA ALLAH SEMUGA PERILAKU TERCELA NIK AZIZ LAKNATULLLAH DI BALAS OLEH MU DI DUNIA LAGI...BAGI MEMBERI PENGAJARAN KEPADA BELAIU YANG TELAH MATI HATI DAN BUTA MATA.......AMIN/..AMIN

    BalasPadam
  15. Tanda kecil kiamat,akn wujud ulamak2 yg memecah belahkn kaum muslim utk kepentingan peribadi.sandaran fatwa lbh menjurus kearah perjuangan yg dibawa,bkn atas keamanan ummah sejagat amnya.

    BalasPadam
  16. sangkut pauk apa pulak bersih dengan agama islam ni...orang islam semua ker yang terlibat dengan bersih!

    BalasPadam
  17. sedar-sedar lah..!!!! jangan jadi kuda tunggan, duk ikut puok kapaik tu.

    BalasPadam
  18. nak ingat kan orang Islam macam ko lah bangang, bukan ker org Islam yang paling ramai tu, bangang!! apa yg tak sangkut paut plak..bodoh. Letih betullah cakap dengan org yang sokong bersih ni...

    BalasPadam
  19. Salam takziah buat keluarga anggota polis yg terkorban semata mata menjaga keamanan.Apa la kata pok nik akan peristiwa ini gaknya..Para demo yg mengaku BERSIH,wa nk pesan satu pd lu org..pegi mampus la,menyusahkan warga kota,para peniaga dan pemandu teksi..
    Tindakan tegas MESTI diambil terhadap pengajur BERSIH yg sememangnya KOTOR..

    BalasPadam
  20. aparaaaa... polis tu kerja dgn umno... penerajang, pemukul, pembaling, perosak itu lah pejuang bangsa... kita mesti angkat pejuang-pejuang itu sebagai pembersih dan hero-hero... ajaran Tok Guru Mat Sabu... Allahuakbarrr!!!

    BalasPadam
  21. polis tu dah meninggal.puas ke hati korang penyokong bersih semua ha??? apa korang dapat lepas polis tu da mati??PEMBUNUHHH!!!!

    BalasPadam
  22. taniah taniah dan sekali lagi taniah buat peyokong bersih yang datang dari pakatan atau pun yang mengaku tak sokong pakatang tapi sokong kejujuran kononya....

    persoalan aku dari mana jujur nya korang ni??sampai kan buat rally tapi kena hijack...mana pergi komite2 bersih waktu ni semua berlaku?

    kenapa ada rally dekat klcc sedang tempat yang di canang adalah dataran merdeka?

    kenapa ada rusuhan sedang bersih adalah DUDUK N BANTAH???

    berSHIT....

    buat yang sokong pakatan haram tu pulak APA POINT KORANG SOKONG DENGAN PEMIMPIN KORANG YANG LEBIH HINA DARI BN?? KONON CAKAP BN MAKAN SRUH BAGI BUKTI HARAM SIMPAN DALAM KOTAK TU KHIR TOYO GENTLE JE KENA HUKUM TAK HURU HARA PUN MACAM LU ORANG KONON KENA SUNTIK HIV LA SKIT PINGGANG LA SERANIK LA....

    cakap bontot kuali hitam tapi lu orang punya hati lagi legam tak malu ke woi cakap tak serupa bikin CAT my middle finger to you pakatan haram

    BalasPadam
  23. Aku cop penyokong BERSIH sebagai pembunuh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online