BREAKING NEWS

TERKINI !!! PAS kerahkan "TENTERA MERAH" lindungi Mahasewel..

Setelah kejadian serangan terhadap macai-macai DAPig di Dataran Merdeka, PAS mula menyedari mereka harus lakukan sesuatu bagi melindungi kaldai-kaldai belaan mereka tersebut.

Setelah beberapa perbincangan dilakukan, PAS telah membuat keputusan untuk mengerahkan 'Tentera Merahnya' mematahkan serangan-serangan yang bakal dilancarkan terhadap kumpulan mahasewel di Dataran Merdeka.

Bermula malam ini, seramai 3000 orang daripada Unit Amal PAS akan mula berkawal di sekeliling khemah bagi memastikan keselamatan pelajar yang di situ yang mahu menuntut pemansuhan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Setiausaha Dewan Pemuda PAS, Khairul Faizi Ahmad Kamil berkata, jumlah itu akan ditambah sekiranya keadaan keselamatan masih tidak dapat dikawal.

"Saya datang pagi ini untuk dapatkan maklumat daripada mereka. Dan kita akan minta Unit Amal untuk jaga keselamatan di sini supaya tak ada gangguan macam semalam.

"Saya sangat dukacita dengan kejadian pagi tadi. Melihat kejadian macam ni, saya boleh katakan yang negara kita yang demokrasi kini dah tak selamat ," katanya dipetik dari M'kini.

Beliau turut menyelar tindakan sekumpulan lelaki yang menyerang pelajar awal pagi tadi.

8 ulasan :

  1. negara tak selamat sebab perbuatan mereka sendiri..bodoh betul pemimpin parti ajaran sesat ni..

    BalasPadam
  2. Serangan itu cuma gimik mereka saja untuk memburukkan kerajaan lantaran demo mereka kurang mendapat sambutan

    BalasPadam
  3. Belum ada larangan perjalanan ke negara ini oleh negara luar

    BalasPadam
  4. lanyak je mereka ni............

    BalasPadam
  5. pas dah betul2 jadi GILA BABI yg akan menjadi binatang yg diharamkan AlQuran sbg sembelihan dapIG.......x ada iman betullah mereka ini

    BalasPadam
  6. boleh ke unit amal PAS tu jaga mahasewel kaldai2 DAPig tu..??takut2 kang ramai2 attack geng unit amal tu yg cabut lari dulu...hehehehe...

    BalasPadam
  7. muhammad shazrul hafizi19 April 2012 7:06 PTG

    Hahaha ini dah kira berkumpul secara haram. Masukkan lokap sudah. Sapa bagi pas kuasa untuk jaga keselamatan. Ini dah kira menderhaka kepada negara. Pepandai buat pasukan keselamatan sendiri. Semua buat xde otak. Xtau lah xpandai2 diorg neh.

    BalasPadam
  8. mai kita test power tgk...

    unit amal ker unit gool maal???

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online