BREAKING NEWS

Bahana berpakwekan lelaki Nigeria..

Hanya kerana silap memasukkan kad mesin juruwang automatik (ATM) sehingga kad itu disekat, seorang wanita mendakwa diseksa teman lelakinya yang berasal dari Nigeria selama lebih 24 jam di sebuah kondominium di USJ 1, di sini.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam Isnin lalu, mangsa yang juga pelajar kolej swasta berusia 25 tahun mendakwa kepalanya dihantuk ke dinding, badannya dihempas ke sinki dan mukanya dicucuh dengan rokok oleh teman lelakinya yang berusia 26 tahun.

Sumber berkata, kejadian berlaku sejurus mangsa pulang dari tempat kerja sambilannya apabila dia tiba-tiba diserang suspek yang menunggunya di dalam rumah.

Menurutnya, pada mulanya mangsa dipukul menggunakan botol plastik sebelum kepala wanita malang itu dihantuk ke dinding beberapa kali.

“Selepas puas menghantukkan kepala mangsa, suspek kemudian mengangkat wanita terbabit sebelum menghempasnya ke atas sinki bilik air dan perbuatan kejam itu berterusan sehingga kira-kira tiga jam.


p/s: Apo laie nak di kato... Padan muko ekau je lah!!!! Hahahahaha...

7 ulasan :

  1. padan mukelh..punyelh ramai lelaki tempatan..lelaki itam tu jgklh ko pilih...

    BalasPadam
  2. hehehe...dlm banyak2 lelaki kat malaysia nie...kenapa pak itam metalik tu jugak yg dicari...sudah kena penangan baru ada akal...

    BalasPadam
  3. padan muka ekooo,da merasa kena pukul baru nak lapor kat polis............kesian publisiti murahan ,lain kali klau nak kawin ker aper ker, lelaki tempatan bnyk bagus2. nie tak si hitam lonhkang nie juga kau nak wat pasangan idup..berapa kali satu hari seks ngan si bangsat nie.kau balik afriak jer la ngan si hitam jahanam nie k..........padan muka kau bnyk kali .heheheheehe

    BalasPadam
  4. padan muko...pi le cri lg org itam

    BalasPadam
  5. padan muka! tu je komen yg paling sesuai. dah banyak kes yang dihebahkan sblm ni, tp masih nak buat jugak..tanggung sendiri lah..orang cerdik takkan mengulangi kesilapan yang dilakukan oleh org lain..

    BalasPadam
  6. nak sangat peliaq negro dapst token kena cucuh bara rokok,kpala dihantuk dan dihumban ke sinki...

    nanti kalau negro tu dah balik ko kawin dgn laki tempatan mesti ko kena humban dalam jamban sebab cipap ko dah total loss...

    makan kacip fatimah pun dah tak leh nak bt apa...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  7. haha.. rasakan

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online