BREAKING NEWS

TERKINI !!! Khemah mahasewel di Dataran DISERANG rakyat yang tak puas hati..


Gua difahamkan, tengah malam tadi khemah-khemah bebudak Mahasewel di Dataran Merdeka telah dirobohkan oleh sekumpulan lelaki.

Tak tahu lah pulak sekumpulan lelaki tu datang dari mana dan di pihak yang mana, tapi yang nyatanya tindakan bebudak mahasewel tu berkhemah di Dataran, memang menimbulkan kemarahan rakyat.

Gua yakin, sekumpulan lelaki yang bertindak merobohkan khemah tersebut adalah mewakili rakyat negara yang bencikan demonstrasi pencacai Pakatan.

Tapi, gua juga yakin puak-puak lembu Anwar akan tuduh ini semua Umno yang punya kerja.. Biasalah.., dorang kencing tak lawas pun dituduhnya Umno jadi punca jugak..

So.., thumbs up kepada pihak yang merobohkan khemah mahasewel tu.. Patutnya belasah sekali mahasewel-mahasewel kat situ.. Buat menyemak negara je dorang tu semua..




9 ulasan :

  1. Kesiannyaa..bebudak tak cukup akal ni kena camtu...dah laa dari kecik tak diasuh dengan ilmu agama yang cukup oleh mak bapak..kehidupan seharian pun ditanggung dengan duit PTTN..bila pelajaran dah hancur..tuntut supaya duit yang mereka pelahap tu dihapuskan..tambah lagi bangang ..sanggup jadikan diri sebagai barua..dan pacacai kepada orang lain...kah kah kah..buat pe laa robohkan kemah mereka tu..baik dibaling je dengan telur busuk..TAPI SERAMAI NI JE KE MAHASISWA YANG NAK HAPUSKAN PTTN..SO KERAJAAN TOLONG TARIK BALIK KELULUSAN PINJAMAN YANG TELAH DILULUSKAN KEPADA MEREKA-MEREKA NI DAN TUNTUT BALIK APA YANG TELAH MEREKA GUNAKAN..BARU ADIL..BAGI PADA MAHASISWA YANG NAK JEE..

    BalasPadam
  2. padan muka beruk2 mahasewel tu...apa diorang ingat dataran merdeka tu tanah mak bapak diorang yg punya...??!!!

    BalasPadam
  3. Tak senang aku nak ke Jln TAR. Ingat mau cari batek untuk orang rumah. Tak suka dengar hu ha hu ha di DM. Bising daaaa...

    BalasPadam
  4. diaorg nie tk de kelas ke aper??memalukan mak bapak di kg jer!!!otak ade tp letak kat lutut..sengal..nie la namanye pandai tk blh diikut bodoh tk blh nk ajar dah bdk2 sengal nie

    BalasPadam
  5. eh? apsal mahasewel tak melawan hingga titisan darah terakhir? kan dorang mengaku pejuang? takde telur rupanya..

    oooo...depa tahu depa memang salah...sebab tu tak berani nak melawan...kah kah kah

    BalasPadam
  6. Hahahaha....
    padan muke....bukan semua orang suke dieorang ni...
    MAHASEWEL.....Result yg wat demo ni bukan 4flat pon....aku berani korek idong la kalao diorang ni 4flat...
    Tengok jek mat sabu tu SPM-Pangkat3 masuk uitm kene tendang....
    Diorang ni pon mesti cam tu gak....

    BalasPadam
  7. Macamana nak lawan. Perut lapar. Badan pun kotor sebab tak mandi.

    BalasPadam
  8. Didik anak-anak kita jangan jadi bakal mahasewel...tetapi menjadi mahasiswa KELAS PERTAMA...InshaAllah dengan berkat usaha ibubapa semua negara kita akan lebih maju demi agama, bangsa dan negara.

    BalasPadam
  9. ye ye..dah badan kotor, tak solat, cemana doa nak makbul, tak taulah kot tuhan pakatan ckp darurat takyah solat..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online