BREAKING NEWS

PKR dakwa Polis paksa perempuan Bersih buka baju...

Polis didakwa memaksa perempuan yang memakai baju Bersih menanggalkannya ketika mahu menunaikan solat Maghrib, kata Pengerusi Srikandi KEADILAN, Siti Aishah Sheikh Ismail.

Mengecam arahan yang dibuat di Masjid Jamek, beliau yang berada di situ menyifatkannya sebagai sangat biadab dan tidak menghormati martabat wanita.

“Wanita ini ke Masjid untuk solat Maghrib, ada antara mereka berehat sambil menunggu LRT dibuka. Masa itulah, sekumpulan polis meluru masuk ke masjid beramai-ramai.

“Polis ugut wanita agar buka baju atau kena tangkap,” katanya kepada Keadilan Daily dan beliau sedang mengumpul bukti lengkap berkaitan insiden itu.

“Semalam, mangsa menemui saya dan memberitahu bersedia memberi bukti video berhubung kebiadaban polis itu.

“Saya masih menunggu bukti dalam bentuk gambar dan video dari sekumpulan wanita yang dipaksa membuka baju,” katanya lagi.

Difahamkan, ketika kejadian beberapa LRT termasuk Masjid Jamek dan stesen Bandaraya dihenti operasi dipercayai bagi menghalang sebahagian peserta Bersih merakam adegan keganasan polis kepada peserta sekitar kawasan itu.

16 ulasan :

  1. Org Munafik yg berkata2.Biar Allah turunkn bala kepada semua keturunan BERSIH nie..Asyik salahkn polis..aku rs nth2 org dia yg berlakon..Bukan blh percaya org2 nie,bertudung litup tp hati lg busuk dr bangkai..BINGAI

    BalasPadam
  2. ostazah tak payah30 April 2012 2:55 PTG

    kira mantap ja jugak kan body cik ct ecah nie ye...tu nasib suruh buka baju kuning tu je...kalau dia suruh buka semua..??ostat badrol pun tak blh tahan bai....kat hotel sebelah masjid jamek tu jugak diorang buat sesi kaunseling jam 3 pagi gamak nye....hahahahaha....

    BalasPadam
  3. Muak lah...banyak sangat alasan...cakap aje boleh lah...siar bukti dan sewaktu dengannya baru orang percaya..walaupun besi..rasa rasanye polis tu suruh tanggal sebab baju tu ada kekotoran najis almaklum orang berhimpun macam macam melekat..ada akai fikir lah..

    BalasPadam
  4. nak citer soal maruah wanita?? yg ko trkinja2 cmpor laki pompuan tue ada maruah plak? jgn tunjuk suci dgn tudung la... adoyaipown..

    BalasPadam
  5. ala...kena suruh buka baju pun nak kecoh ke..??lim ah beng punyer amoi siap tunjuk nenen lg...takde pun polis tu suruh...selamber jek maa....hehehehe....

    BalasPadam
  6. publisiti murahan....sembang nak jaga martabat perempuan konon, yg geng2 ko dok berhimpit-himpt, terkinje-kinje tu tinggi sgt la martabat ye....
    standard tu je martabat ko ni ye......ppptttuuuuiiihhhh

    BalasPadam
  7. Kalau polis suruh telanjang pun memang padan muka sebab banyak sangat shit!!!!

    BalasPadam
  8. wanita muslimah or wanita jalang yg bersesak dgn monyet jantan...

    ni la akibat selalu dok isap sibengkok anwar...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  9. agenda BERSIH sampai ptg jer, takkan nak provoke org kt masjid time magrib masih pakai baju BERSIH, bukan semua jemaah sokong ko org. Respect ler pada MAJORITI rakyat malaysia yg lain, ko org cuma minoriti, sedar ler sikit. kalu aku nampak pun aku suh ko bukak baju tu sbbko org menyusahkan rakyat malaysia, BODOH tul org2 PKR ni

    BalasPadam
  10. betina betina sundal ni masih ada marauah lagike... dok bawa 1kote anu war dan 1puki am big(a)... mak bapak pelacur dataran merdeka,,..

    BalasPadam
  11. Semua dah belajar dari siketua penipu/pelakon Anwar Ibrahim. Biar Allah hukum penipu2 ini semua. Semua salahkan polis utk cover up shit mereka!
    Jika ada kes jenayah menimpa keluarga mereka, pergi balai polis juga, tak malu punya manusia.

    Chong Abdullah

    BalasPadam
  12. Bila dah menyertai PERHIMPUNAN HARAM apa juga tindakan Pihak Berkuasa adalah HALAL.
    Yang engkau GATAL menyertai Himpunan Haram yang dianjur oleh Laknat AMBIGA, DSAI Peliwat dan AZMIN DAYUS itu buat apa.
    Padan muka kau.

    BalasPadam
  13. Malulah sikit cik siti aishah mengaku sri kandi. Sebenarnya awak tu x ade seri pun yg ada bengong dan bahlol buat fitnah pd polis. Awak yg sebenarnya nak tayang body.

    BalasPadam
  14. Alim la sangat Minah ni. Satu kenyataan yang tak logic. Jangan perbodohkan rakyat la.

    BalasPadam
  15. Bodoh sial Minah ni. Ingat alum sangat la. Jangan nak bodohkan Rakyat lagi la.

    BalasPadam
  16. hebat ni pasti nak bawak bukti 4 pasang mata tapi dah tentu mereka tu dari kalangan pakatan haram...boleh ke jadi saksi bak kata ambiga yang memang sentiasa prejudis dengan spr pengarah pun dia kata takder integreti sebab ada nama dalam jadi macam mana pulak korang yang ada pakatan haram ni ada integreti???

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online