BREAKING NEWS

PANAS!!! Mahfuz dedah pulut kuning Umno berharga 19 ribu..

Dalam satu ceramah anjuran Ngo BERSIH 3.0 semalam di ibunegara, Mahfuz telah buat satu pendedahan hebat beb.. Kata Mahfuz, pendedahan dia tu mampu menumbangkan BN pada PRU13 nanti..

Mengikut kenyataan Mahfuz, 3-4 hari lepas telah berlangsungnya satu program anjuran Umno. Dalam program Umno tu ada disediakan pulut kuning tiga lapis untuk orang ramai..

Yang bestnya, Mahfuz dakwa pulut kuning 3 lapis tu berharga RM 19ribu... Diulangi sekali lagi..., Sembilan belas ribu ringgit Malaysia beb!!!

Gua tak tahu sama ada gua patut gelak atau nangis dengan statement Mahfuz ni.. Memang mustahil pulut kuning 3 lapis berharga sampai RM 19ribu.., tapi itulah yang Mahfuz kata..

Dan gua pun tak tahu sama ada nak simpati atau benci dengan kebodohan Mahfuz dari Pokok Sena tu.. Nampak sangat akal dia hanya bertaraf budak-budak tadika PASTI..

Dan Mahfuz kata.., lagi 2-3 hari dia akan dedahkan semua bukti pasal dakwaan dia tu..

Come on lah Mahfuz..., buat pulut kuning berharga RM 19ribu nak buat apa? Nak buat halau hantu setan Pakatan agaknya kot?

Bodoh punya Mahfuz!!

4 ulasan :

  1. ceh.....takyah duga akal, tengok muka dia pun dah tau....memang bodoh

    BalasPadam
  2. syok la aku tgk muka bean nie...

    thanx bro sebab bawa cerita si bangang ni...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  3. 1st time dengar harga pulut kuning harga 19k...
    dalam pulut kuning tue ader emas ker...

    BalasPadam
  4. toyol mengarut8 April 2012 3:52 PTG

    ntah2 geng2 mahfuz yg buat pulut kuning tu dgn duit pengeras rm19 ribu tu kat bomoh siam gamak nye...mana tau nak kasi tomabng bn ms PRU 13 nnt ke...hehehe...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online