BREAKING NEWS

"Najib suruh Polis bertindak ganas.." - Anwar Laknatullah

Haramjadah punya barua yahudi!!! Dia yang api-apikan keganasan di Malaysia.., dia pulak tuduh orang lain jahat.

Gua tau Anwar celaka dan Azmin yang provoke monyet Bersih rempuh sekatan di Dataran Merdeka..

Dan celaka dua ekor tu jugak yang mulakan skrip keganasan di ibunegara..

Bila dah kecoh.., dia mula nak tunding jari pada Najib dan Kerajaan pulak?? Memang p*kim#k betul lah manusia munafik dari Cherok Tok Kun tu..

Gua berani jamin.., PRU nanti Anwar dan puak Pakatan laknatullah semua mesti akan bungkus.. Dorang sekarang ni bukan lagi pembangkang dalam Malaysia.., tapi PEMBERONTAK!!!

Pemberontak macam dorang ni patut ditolak oleh seluruh rakyat Malaysia untuk memastikan keamanan negara!!!!


Anwar Ibrahim menggesa supaya siasatan bebas dan menyeluruh diadakan bagi menyiasat punca serta pihak yang bertanggungjawab peserta perhimpunan Bersih 3.0.

“Dimaklumkan ada kemalangan membabitkan peserta perhimpunan aman. Saya menggesa agar siasatan yang bebas dan menyeluruh diadakan bagi menyiasat punca serta pihak yang bertanggungjawab,” katanya pada kenyataan media.

Beliau juga mengucapkan syabas kepada Jawatankuasa Pemandu Bersih yang tuntas menuntut reformasi pilihan raya yang menyeluruh dan tahniah kepada rakyat Malaysia yang hadir memberi sokongan.

Beliau menuntut Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bertanggungjawab atas ‘tindakan jenayah’ ke atas petugas media.

“Serangan yang diselaras sebegitu dan serangan yang dialami tidak mungkin dijalankan tanpa arahan daripada pemimpin polis dan menteri dalam negeri.." katanya.

3 ulasan :

  1. org ni iblis bertopengkan manusia

    BalasPadam
  2. celakak lu ANUar....sindri bikin kecoh lagi mau salah kan orang.
    kau ni mati nanti kompom mata x rapat ni coz cita2 nak kadik PM x kesampaian.kalau ye pun nak jadi PM ikut saluran yg betul la....ni nak jadik PM shortcut...kononnya dgn kekecohan dapat la kerajaan d gulingkan. nak ikut mcm kat luar negara la konon...blah la wei

    p/s Gua x sabar nak dgar crita aiskrim ni admin

    A.B.A.I

    BalasPadam
  3. Shittttt,pemberontakan di Dataran Merdeka? Anua silap perhitungan,kejadian berdarah ni bukan mendapat simpati dari non partisan tetapi telah menimbulkan kebencian oleh pengundi atas pagar. Saya percaya PRU 13 pihak PR akan bungkus teruk kalah dimana mana kerusi terutama PAS dan PKR.Dalam kejadian ini BN mendapat advantage dari peristiwa ini,rata-rata banyak suara bersimpati keatas pasukan polis sekaligus ini menunjukan sokongan tak berbelah bagi terhadap pihak kerajaan. Syabas PDRM kerana telah menunjukan satu tugasan yang paling cemerlang dan professional.

    Pemerhati politik atas pagar...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online