BREAKING NEWS

Hadi Awang ancam akan adakan Bersih 4.0..

Disebalik keganasan puak-puak LAKNATULLAH kelmarin, ada pulak binatang politik yang bangga dan saling ucap tahniah kepada para pengikutnya..

Salah sorang darinya adalah Hadi Awang.., Presiden parti Bulan Nirrojim.

Hadi Awang dengan bangganya mengucapkan tahniah walaupun 2 anggota Polis dibelasah hingga parah, dan juga banyak harta awam dirosakkan oleh samseng Pakatan.

Dan dengan bangga jugak Hadi Awang bagi amaran untuk buat satu lagi perhimpunan Bersih kalau semua tuntutan puak khawarrij tak dipenuhi..

Bangang punya Hadi!!! Ni lah yang dinamakan binatang politik!! Lembu pun lagi mulia dari Presiden PAS ni rasanya.

Dorang ni terbukti sukakan keganasan dan mahu Malaysia ni hancur.

Celaka punya Pakatan laknatullah!!! Lu nak buat Bersih 4.0??? Lu try la tengok beb..., kali ni bukan saja lu lawan PDRM.., tapi lu akan lawan seluruh rakyat Malaysia!!!



Bagi pihak pimpinan PAS, saya mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada seluruh ahli dan penyokong yang telah berjaya mengikut arahan pimpinan sehingga Bersih 3.0 berjaya diadakan dengan jayanya.

Ahli-ahli PAS telah menunjukkan komitmen bersungguh, sehingga jumlah yang ramai berjaya hadir dan bertugas dengan baik khususnya anggota Unit Amal. Begitu juga rakyat yang datang daripada pelbagai latar belakang politik dan tidak berparti juga turut menjayakan.

Saya sempat berjalan bersama rakyat dan pimpinan Pakatan Rakyat dari Masjid Negara hingga ke tengah bandaraya Kuala Lumpur. Saya bersyukur kepada Allah SWT dan moga semua yang menjayakan diberi ganjaran oleh Allah. Dalam masa yang sama saya mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada rakan Pakatan Rakyat yang ikut serta dan NGO-NGO yang memulakan himpunan sehingga tercapai kejayaan lebih besar daripada Bersih 2.0.

Kepada pihak kerajaan, saya mengingatkan supaya segera melakukan perubahan dalam demokrasi di negara kita. Segera bersihkan daftar pemilih, bebaskan media dan lain-lain amalan demokrasi. Jangan tulikan telinga dengan protes besar rakyat kelmarin.

Jika sekiranya tuntutan rakyat kekal tidak didengari, kita sedia menganjurkan perhimpunan lebih besar dengan jumlah berganda daripada Bersih 3.0 sehingga protes kita terhadap kekotoran pilihanraya diterima. Kita mahukan perubahan kerajaan dalam keadaan aman dan matang sebagaimana amalan negara-negara maju yang telah matang amalan demokrasinya.


Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang
Presiden PAS

13 ulasan :

  1. DEMOKRASI NEGARA INI TELAH LAMA MATANG.....CUMA HAJI HADI SAHAJA YANG MASIH TIDAK MATANG SERTA BERFIKIRAN SEUMPAMA BUDAK HINGUSAN,SEBAGAI SEORANG TUA SEPATUTNYA HADI PERLU MENUJUKKAN TELADAN YANG BAIK UNTUK GENERASI MUDA TETAPI MALANGNYA HADI MASIH DITAKUK LAMA SEUMPAMA BELIAU BERUSIA 12 TAHUN...MASIH BEBAL DAN TIADA KEMATANGNA DALAM BERFIKIR DAN BERTINDAK,.....MASIH HADI INGAT LAGI FATWA SONGSANG BELIAU DULU YANG TERUS MENERUS MENGUNDANG KESESATAN DAN PERPECAHAN DALAM MASYARAKAT ISLAM,ADAKAH BELIAU LUPA FATWA TERSEBUT SEUMPAMA SAHAM UNTUK BELIAU TERIMA DIVIDENNYA DI AKHIRAT NANTI.....DAN DIVIDEN ITU BERTERUSAN DAN MENIMBUN SELAGI BELIAU TIDAK PERBETULKANNYA.....APAKAH HADI LUPA SEMUA ITU DAN KINI BELIAU MASIH GHAIRAH UNTUK MENAMBAH SAHAM BARU UNTUK MENGADAP ALLAH DI AKHIRAT NANTI.....ALLAH TIDAK PERNAH LUPA SEMUA ITU.....BUATLAH HADI APA SAJA YANG HADI SUKA KERANA TIADA SESIAPA PUN YANG MAMPU MENGHALANG NIAT SUCI HADI.....TAPI APA YANG PASTI ALLAH TELAH MENGURNIAKAN AKAL UNTUK KAMU FIKIR...JIKA KAMU GAGAL MENGGUNAKANNYA KAMU SEUMPAMA HAIWAN......UNTUK TUAN HADI JIKA BENAR SPR DAN SISTEM PILIHANRAYA NEGARA INI TIDAK BERSIH MACAMANA PULA NABI NIK AZIZ ALAIHISALAM MASIH KEKAL MENERAJU KERAJAAN ALA-ALA FIRAUN DI KELANTAN DAN MASIH BERMAHARAJALELA DI BUMI SERAMBI MEKAH,CUBA HADI BERFIKIR GUNA KEPALA ATAU OTAK JANGAN DFIKIR GUNA KEPALA LUTUT......BARULAH HADI JADI MANUSIA MULIA YANG AKAN DIMULIAKAN MANUSIA DAN ALLAH......KEPADA PENGANUT PAS YANG MASIH KEBINGUNGGAN TOLONGLAH BERFIKIR SEJENAK SEBAGAI SEORANG MANUSIA ISLAM YANG BERTAMADUN DAN BERAGAMA TENTU KALIAN AKAN JUMPA KEBENARAN.

    BalasPadam
  2. Video bukti Anwar bersundal pun dikatakan benda tak bernyawa macamana dia kata ikut Negara maju!. Insaflah MANUSIA bernama Hadi bin AWANG .ulama adalah orang yg mudah masuk neraka jika salah menyampaikan amanat Allah dan menghasut antara umat Islam. BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT

    BalasPadam
  3. Hadi awang...

    Fuck you!
    And your amanat back in the 90's remember????
    HARAM kerjasama dgn kafir...now whos the real kafir than the kafir itself....
    Admin sila terbitkan semula amanat pantat hadi awang yg menjadi kn peristiwa memali....

    BalasPadam
  4. korang yang komen ni semua macam haram jadah punya anak haram..babi punya keturunan..sial punya anak...korang ni lah sebenarnya barua2 dan bangsat2 yang jahil lg munafik!!!!

    BalasPadam
  5. Moga Allah dan seliruh malaikat MELAKNAT pemimpin PAS & ahlulnya yg membuat kerosakan dan keganasan.. LAKNATULLAH!!!!

    BalasPadam
  6. ehem2...

    Allah yg menilai.

    tp ko lak lg pandai panggil org kuffar, laknatullah?

    ko g x trun padang tgk BERSIH semalam??

    AKU XSOKONG SAPE2!

    tp ble ak turun padang...

    AKU FAHAM NAPE & APE YG JADI.

    hahaha

    BalasPadam
  7. Hadi keparat,penyokong pas lahanat..
    Babi pencacai penyokong pas babi.
    Presiden jilat puki ambiga.
    Mulut dah basah oleh air puki kafir harbi.
    tak ada maruah punya hadi.
    binatang babi kau..lancau la lu hadi babi

    BalasPadam
  8. PAS jangan salahkan orang lain apabila orang lain cakap anda KAFIR.

    Mempunyai sebab kenapa org cakap KAFIR, sebab PAS yang ajar.. PAS yang memulakan cakap UMNO KAFIR..

    PAS tidak tertulis langsung dalam HADIS mahupun ALQURAN..
    PAS bukan tiket untuk ke SYURGA..

    saya ulang lagi sekali buat orang-orang tua yang berfikiran seperti budak hingusan!
    PAS bukan tiket untuk ke SYURGA!!!

    Nabi Muhammad S.A.W. menyuruh umatnya mengikut pemimpim yang beragama ISLAM. selagi NAJIB tidak menghalang kita untuk sembahyang, mengaji, berpuasa dan pergi haji x payah la kita nak bergaduh..

    banyak lagi cara PAS boleh ajar orang ISLAM..
    bukan dengan cara ajar pergi BERSIH dan memboikot PTPTN..

    kenapa perlu semua tu?
    ak semakin rasa manusia sekarang memang tidak tahu bersyukur mungkin kiamat semakin hampir.. tetapi hanya ALLAH S.W.T shj yang tahu,,

    sucikan diri, berdoa dengan ALLAH ..

    sekali lagi pesan saya ikutlah pemimpin ISLAM bukan KAFIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  9. masa nak buat negara islam dulu bersunguh ko berceramah d kg aku...haram bersekongkol dgn org kafir.siap dapat pahala lg kalu bunuh 1 org kafir....aku ingat lg ayat ko masa tu walau aku x leh ngundi lg masa tu...
    tapi skrg apa dh jadik ni pak sheikh?????????
    ambiga tu islam ke??????
    kompom aku x pangkah PAS dh ngundi ni...pppptttttuuuuiiiihhhhh

    BalasPadam
  10. kenapa perlu semua tu?
    ak semakin rasa manusia sekarang memang tidak tahu bersyukur mungkin kiamat semakin hampir.. tetapi hanya ALLAH S.W.T shj yang tahu,,

    sucikan diri, berdoa dengan ALLAH ..

    sekali lagi pesan saya ikutlah pemimpin ISLAM bukan KAFIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    __________________________________________
    meme kiamat dah hampir cuma kaum munafik ni dok rasa neraka ni masih luas sebab tu diorang menghasut minda budak muda untuk bersekutu dgn kafir dan puak munafik...

    kita akan jumpa jugak 1 hari nanti hadi awang...

    atas izin ALLAH TAALA waktu tu apa nak jadi aku tak pasti...
    ketentuan ALLAH telah ditetapkan...
    ko tak makan tangan aku mungkin ko akan makan ditangan org lain...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online