BREAKING NEWS

LIVE Update - 35 Penyokong Ambiga ditangkap.. Satu 'kematian' berlaku..

Bini Suhardi agaknya yang berlakon mati ni yee...
Gua dimaklumkan, 35 ekor peserta Bersih ditangkap dan dikumpulkan di hadapan bangunan DBKL. Selain dari tu.., ramai lagi ditangkap dikawasan sekitar Dataran dan juga KLCC..

Keadaan disekitar KL sekarang ni kelihatan semakin reda selepas gas pemedih mata dan water cannon dihadiahkan pada monyet-monyet Ambiga..

Dan gua difahamkan, pemimpin-pemimpin utama Bersih pun dah balik ke Hotel penginapan masing-masing..

So.., gua nak kongsikan dengan korang gambar-gambar waktu gas pemedih mata dilepaskan tadi..

Dorang kata 100 ribu yang hadir disini.., tapi gua anggarkan tak sampai 50 ribu pun beb.. Itu pun dorang ada hati target sampai 500 ribu masa awal pelancaran Bersih.. Pooodahh...




11 ulasan :

  1. mati lg baik..dah tahu prbuatan menyokong gerakan lgbt tu haram yg maksudnya berdosa, pergi redah juga..tu padan muka..bala cari sendiri..berserban, brketayap, bertudung labuh..ttpi itu imej luaran shj...rupanya mereka ini golongan penyokong tegar lgbt..habis lah pas, pkr dap lenyapkn dari bumi malaysia ni..

    BalasPadam
  2. PR - parti rusuhan

    BalasPadam
  3. pakcik2 yg berjanggut, pakai kopiah bertingkat tu, lebih baik pergi berjihad kat palestin lagi bagus...dapat pahala...kalo mati pun dah tentu mati syahid. Ini sibuk berarak sana sini, niat masing2 nk bersih apa pun aku tak paham...tapi yg confirm depa ni rupanya tali barut yahudi gak. Ambiga suruh berarak...depa berarak...ambiga suruh berdemo...depa turun ramai2 berdemo....kalo ambiga suruh murtad pun depa ikut jugak agaknya. BODOH!!!

    BalasPadam
  4. Kalau tiada polis sudah tentu demonstrasi kuning ini berjalan dengan aman dan sopan...mereka akan duduk dan kalau bergerak pun terkedek-kedek macam itik.... macam babi dalam zoo... aman aje... tetapi bila nampak aja polis! Binatang-binatang ini mula jadi stress... dan mengganas, melaung... macam ingat nak kena sembelih...

    BalasPadam
  5. Kalau tiada polis sudah tentu demonstrasi kuning ini berjalan dengan aman dan sopan...mereka akan duduk dan kalau bergerak pun terkedek-kedek macam itik.... macam babi dalam zoo... aman aje... tetapi bila nampak aja polis! Binatang-binatang ini mula jadi stress... dan mengganas, melaung... macam ingat nak kena sembelih...

    BalasPadam
  6. Mereka ni tak bersyukur apa yang ada sekarang.....pakcik2 yang datang baik la berjihad untuk agama islam buat apa ikut cakap ambiga tu....geram betul la mereka ni belajar tinggi2 tapi otak macam budak tadika...

    BalasPadam
  7. Syukur Alhamdulillah... Bersih berjaya yakin kan rakyat yang berakal manuasia ..bukan akal lembu

    BalasPadam
  8. Manusia saja tau apa itu bersih ...lembu tentu tak tau bersih

    BalasPadam
  9. hahaha...suhardi dah tak berlakon jd mayat lg da ye..mak cik yg dah pengsan tu sapa plak...bini suhardi ke??

    BalasPadam
  10. Nama saja bersih. Tapi tengok sendiri lah wahai rakyat Malaysia yang berakal. Kalau kanak-kanak di sekolah rendah pun tahu apa makna bersih. Sebab apa manusia yang dah berakal dan berpelajaran tinggi telah merosakkan bahasa melayu. Lain lah kalau mereka tu cina atau india.Ini yang dikatakan mereka ini sudah di rasuk oleh iblis laknatullah. Ingkar perintah Allah.

    BalasPadam
  11. kene semak balik cerite2 dari buku2 lame.........
    seorang yahudi laknatullah
    bole memesong akitak ramai umat islam yang goyah
    yang tipis iman
    yang cetek akal nyer.....

    peristiwa berlaku di zaman NABI MUSA
    zaman PARA SAHABAT
    juga pada zaman KHALIFAH

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online