Gambar Nora Danish berposing manja sebelum tidur..

Posted by MPP On Sabtu, 7 April 2012 4 comments

Perghhh..., yang ni confirm gua berdarah hidung beb!! Tak sedar sampai menitik-nitik disebabkan terlampau asyik melayan renungan dari artis cun sorang nih...

Terlupa gua buat seketika kat Maya Karin bila tengok gambar 'Hot Mama' Nora Danish ni berposing sebelum tidur.. Hahahaha...

Selain Neelofa dan Maya Karin..., Nora Danish adalah merupakan antara artis yang paling cun di Malaysia..

Heran ye.., macam manalah si Jejai tu boleh tinggalkan Nora Danish yang macam ni punya lawa..? Kalau nak bandingkan Fasha Sandha dengan Nora.., gua confirm akan pilih Nora..

Tapi tak tahulah kann.., lain orang, lain macam pandangannya.. Masing-masing punya taste lah kann...

Apapun.., Nora Danish memang lawa banget.. Bergelojak rasa didada bila terkena renungannya.. Huhuhuhu....

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

gua bukan ssja hidung keluarkan sir, yg bawah ni pun dah begair di buatnya poikk

Tanpa Nama berkata...

pandangan akhir zaman...

pejuang hamas...

Tanpa Nama berkata...

gegor iman beb,huhu!

Tanpa Nama berkata...

cantik dan cun tak semesti nya sempurna . dah berkahwin dan hidup bersama baru tahu kekurangan dan keburukan seseorang.

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online