Artis ni masuk PKR kerana pemerintah Malaysia kejam..

Posted by MPP On Rabu, 11 April 2012 18 comments
Korang ingat tak lagi pasal sorang artis wanita yang masuk PKR baru-baru ni.. Alahhh..., tak popular mana pun artis tu kalau nak dibandingkan dengan Neelofa beb...

Gua nak kongsikan dengan korang video pengakuan artis ni tentang sebab sebenar dia masuk PKR..

Dia bagi alasan, pemerintah yang zalim menjadi punca kenapa dia memilih untuk berjuang bersama Anwar..

Dan skrip biasa bagi artis yang join Pakatan, dorang kononnya tak mahu masa depan anak-anak dorang hancur kalau BN terus memerintah...

Gua malas nak cerita panjang..., korang tengok sendiri lah video kat bawah ni yee... Pandai sungguh pompuan ni kutuk kerajaan setelah ruang cari makan dia makin malap disebabkan faktor usia...

18 comments:

Desperado berkata...

Patut la dia bukak saloon depan bilik gerakan PKR kat Taman Guar Perahu...ada udang rupanya! Ptuih!

Tanpa Nama berkata...

hujah sewel, menghasilkan pemikiran yg sewel juga.
apa kan tidaknya, panduan yg diguna rujukan buku jengay karya maharaja liwat anuar aljuburi.

artis sampah masuk PKR dah takda tempat digelangang yg diceburi, utk meraih nama agar terus menjadi sebutan, pilihlah parti kencing rakyaat tempat dia berlaboh, mana lah tau satu hari nanti maharaja liwat berkenan bolih juga jadikan gundik muda kan kan kan...

artis nak masuk parti apa pon, lantak lah engkau punya hal, tu mulut janganlah mengatal, kata kerajaan yg memerintah sekarang: zalim, tak adil, apa engkau jadi artis ada kerajaan suruh???akai guna lah hoi...artis serupa ini kurang akal...bila tak laku, mula lah salahkan semua org, masa tengah popular/tak lupa asal usul, konon satu malaya org dah kenal, artis ibarat surat kabar harian tau, hari ini org baca, esok dah jadi bungkus pisang goring. lainlah artis yg mentain sepanjang zaman.....

kang susiillo

Tanpa Nama berkata...

Penat reporter tu tanya tp alasan dia balik2 tak mahu remaja susah, kena gelar mat rempit. Dalam pada tu dia mengaku pulak yang ibubapa bertanggung jawab terhadap remaja. Orang macam ni memang patut masuk parti sampah.

Tanpa Nama berkata...

xcukup amn ker kt malaysia ni

Tanpa Nama berkata...

Siapa dia ni? Tak pernah dengar pun nama tu. Famous ke makcik ni? Entah mcm pembantu rumah indon rumah aku je. Betul ke dia ni artis. Biar betul. Kalau betul dia artis, memang org zaman dulu takde taste.

Observer berkata...

haha.on the contrary.klu PR lagi teruk la nasib anak2 die...maybe sebenarnye die masuk PR sbb org PR je pg salun die..klu PR kalah, sape nk pg salun die lagi? die dhla tade rupe pemiik salun..heh.

Tanpa Nama berkata...

lain orang buat salah, lain orang disalahkan, matrempit merempit kerajaan salah jugak ker? dah masuk Parti keadilan tu, masuk sajalah jangan nak salahkan orang lain pulak hehe.

dimana saja kita berada memang dengan izin allah, tak akan bergerak sesuatu apa pun melainkan dengan izin allah, tetapi banyak manusia menyalah gunakan nikmat kurniaan allah, allah beri kita dapat berjalan tapi kita buat maksiat, allah jua yang memberi kita dapat berkata-kata, tapi kita gunakan nikmat berkata-kata untuk menyalahkan orang lain.

ABAI berkata...

A.B.U x komen lak arini? ke pegi mengentot ngan nuar jubo???

Tanpa Nama berkata...

salah mak ayah....sibuk sgt cr duit. tinggal anak kat umah. suruh org gaji ja jaga, nak duit bg duit.

Tanpa Nama berkata...

Nape nak join pkr? Asal tak join PAS? Pas kan parti islam... Hahaha islam atas parti je... Kekekeke
Dayang2... Ko ni mmg ckp tak berakal langsung. Dengar cara bercakap & reaksi muka pun aku dah tahu ini mmg muka2 kaki spin punya. Mmg layak la kot ko join al-jub !! Hahaha

P44 Autoworks berkata...

aku ingat sapa..rupanya makcik cleaner

Tanpa Nama berkata...

pompuan nie rasa politik dunia mampu membawa ke syurga kot...

ko masuk la parti sampah ni diam2...

sebab zalim la ko bleh hidup sampai sekarang...
kalau baik mcm yahudi mesti ko dah mampos...

cakap tak guna otak la pompuan gila anak saudagar penipu nie...

pejuang hamas...

Tanpa Nama berkata...

sembang kencang.....x paham tul aku,apa yg zalim nya selama ni???????

ingat negeri2 pembangkang xde mat rempai ke, xde mat rewang ke pokok pangkal kat ko jugak la bodoh!!!! kalau sendiri x reti nk didik anak jangan nk salahkan org lain la sialll !!!!

x penah g jalan kat klantan,kedah,selangor n penang ke????? kat sana pun besepah mat rempit la,bangang tul

ko nk melingkup g la melingkup,jgn nk babit kan org lain plak

Tanpa Nama berkata...

aku org penang...

dulu aku merempit jugak...

pakai tayar battlax 90/80 depan belakang merempit kat bukit salbiah dan batu feringghi dan kadang2 round island...

tapi aku tak la bongok dan taksub dgn parti politik sampai merapu lebih2...

cakap pakai otak la betina sial woi!!!

pejuang hamas...

Tanpa Nama berkata...

dasar peyokong benawe (BN)!!!

Tanpa Nama berkata...

malon memang suka buat gaduh ckckck,

celakalah kalian

Tanpa Nama berkata...

lawok.... lawok....

Tanpa Nama berkata...

Amonu p rahhhh aku skong pr

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online