BREAKING NEWS

18SXXX!!! Pelakon melayu tayang 'TUTT' untuk cepat popular..


Perghh.., berdarah hidung beb bila tengok aksi pelakon baru ni.. Bukan setakat berani berposing seksi, tapi berani jugak tunjukkan 'lurah dendam' dia untuk tontonan umum..

Gua agak confius disini.., artis ni nak berlakon ke atau nak beraksi dalam majalah Playboy? Kalau tengok dia punya posing dalam gambar, memang tak layak untuk berlakon dalam drama beb.., rugi banget..

So gua buat kesimpulan.., rasanya pelakon baru ni sengaja berposing maut untuk cepat popular.. Bukan setakat nak bagi jantan-jantan kabaret semua berdarah hidung, tapi untuk buatkan pengarah hidung belang muntah darah sekali..

Nasib baik gua ni dah imun dengan benda-benda macam ni.., kalau tak confirm gua sekali berdarah telinga beb... Hahahaha....


15 ulasan :

  1. Perempuan sundal dan gatal.

    BalasPadam
  2. INI SEMUA ADLH HASIL DIDIKN UMNGOK. DULU, KINI, SELAMANYA UMNGOKKK.

    BalasPadam
  3. Kalau kata bodoh marah.. Apa kena mengena UMNO pulak.. Badrol amin duk dalam bilik berdua dalam bilik hotel pun kerana dapat didikan UMNO gak ke? Bangang...

    BalasPadam
  4. Sekarang ni sikit2 salah UMNO,kalau UMNO salah kenapa pegi ikut,kalau bagus sangat ikutlah PAS nanti mampus comfirm masuk syurga,mcm bagus sangat yg dia pun kalau tak tengok lurah tu takkan dia nak komen kat sini

    BalasPadam
  5. Wooo...bisingla korg ni...brg free tgk je la...xyah salahkan sapa...huhuhu

    BalasPadam
  6. Ni la media umno. Yg ptt haram xmau haram. Yg tak haram kata haram. Dasar haramjadah punya org

    BalasPadam
  7. peh, ada ahli pas masuk sini tgk benda haram woo...pas tu salahkan umno, nasib baik aku neutral..takpe, pas tgk masuk surga, umno yg takde kena mengena dan tak tgk masuk neraka...apa punya pahaman parti sesat nih..

    BalasPadam
  8. Bagi badrol amin kaunseling pompuan ni......atas smpai bawah die kena kaunseling nnti

    BalasPadam
  9. nama kampung habis tapi tetek tetap moden...

    syabas pas sebab bertekad untuk melindungi artis bila dah memerintah nanti...

    tolong jaga tetek diorang ni jgn kasi jatuh...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  10. Bodoh gak ek sape yg ckp UMNO pnye kije tu..Kalo dah diri tu bangang, bangang gak la....xyah kait ngan UMNO. Kat Arab saudi yg negara kompom2 islam tu pn bnyk je pelakon lucah. Kat Kelantan pn bersepah, UMNO gak??? Mmg bahlol btol ko ni... Tok nenek aku dulu pon UMNO, aku xde pon jd cmtu, family aku xjd pn cmtu, aku blaja tggi gak, aku aku blaja agama gak. Ntah2 ko tu ckp je pandai, tp bodoh tak skolah

    BalasPadam
  11. apa kena mengena ngan umno lak...bangang x sekolah betul...keji sangat ke umno ni...family aku turun temurun ahli umno gak..tp alhamdulillah ada gak didikan agama..masih tau buat baik or jahat masuk neraka atau syurga..bukan masuk parti PAS leh masuk syurga nampak sgt amalan sesat...bdk sekolah pon tau..

    BalasPadam
  12. semua artis jadi camni kenapa? semua ni dalam pemerintahan siapa ? rakyat buang anak merata di bawah pimpinan siapa? fitnah berjela-jela, maksiat bermaharaja lela, rumah pelacuran,judi,arak, semua ni dibawah pemerintahan siapa? wahai barua-barua umno tolong jawab. kalau bongong tu bongong juga.

    BalasPadam
  13. siapa perintah negara dia dipertanggungjawabkan oleh allah utk jalankan syariat islam. aku rasa budak umno yg mengaji agama mesti tak lulus. pak mak dan nenek/datuk dia pun tak lulus.mengaji agama tapi tak reti. hudud bukan PAS punya.Allah punya hukum. atau puak-puak ni mengaji kat guru-guru munafiq kut.

    BalasPadam
  14. who the F??

    BalasPadam
  15. Kalau didikan Pas, bini org dia tibai. Jadi hati2 pengganut pas, silap haribulan bini kau org kena rembat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online