BREAKING NEWS

Video HOT Tiz Zaqyah didalam bilik..

Tiz Zaqyah..., gua mula minat dengan lakonan Tiz ni masa dia berlakon dalam satu drama melayu dalam Tv...

Serius cakap.., gua lupa apa nama tajuk drama tu.., yang gua ingat sekarang ni cuma title Ombak Rindu je.. Hehehehe.., maafkanlah kelemahan gua ni yee..

So.., gua cuma minat Tiz Zaqyah sebab lakonan dia best.., dan of course lah sebab Tiz Zaqyah tu cun bertudung.. Tapi taklah setanding dengan Maya Karin beb..

Dan baru-baru ni, gua tengok Tiz Zaqyah menyanyi kat dalam Hot FM.., tapi suara dia tak berapa clear pasal dia tak serius menyanyi masa tu..

Sekarang ni, gua nak kongsikan dengan korang satu video clear punya Tiz Zaqyah menyanyi dalam bilik.. Lagu kegemaran gua pulak tu dari Trisha Yearwood..

Tak sangka pulak Tiz Zaqyah ni memang pandai menyanyi.., dan suara dia memang sedap beb.. Kalah suara Nora Danish...

Gua rasa, kalau Tiz Zaqyah ni jadi penyanyi, confirm gua letak dia dalam list antara penyanyi feberet gua..

Jadi.., jom layan video Tiz Zaqyah yang bersuara HOT lagi seksi ni.. Gua harap dia buat lagi video macam ni.. Asyik bangett.. Soooo Cute.. Keep it up Tiz!!


1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online