SERAMM !!! Penampakan HANTU AIR yang mengerikan...

Posted by MPP On Isnin, 19 Mac 2012 2 comments
Pernah tak korang nampak hantu air? Ada orang cerita kat gua, hantu air ni sebenarnya adalah spesis betina.

Dan beliau juga bertanggungjawab menyorokkan mayat mangsa yang mati lemas sehingga 2-3 hari tak timbul..

Sebab tu ada petua dari orang tua-tua.., kalau ada mangsa mati lemas yang sukar ditemui, penyelam lelaki kena menyelam sambil berbogel..

Kononnya, hantu air spesis betina tu akan berasa malu dan terus melepaskan mayat mangsa yang berada di ribaannya.. Betul atau tak, wallahualam..

Tapi sekarang ni, gua nak kongsikan gambar penampakan Hantu Air yang sedang cuba 'menculik' seekor kaldai..

Gambar Hantu ni mungkin dirakam di luar negara sebab nampak macam spesis jantan.. Tengok perut pun dah tauu..

Sebelum apa-apa.., gua bagi amaran.., korang yang lemah semangat tu adalah dilarang untuk tengok gambar ni.. Segala kemungkinan yang bakal berlaku, gua tak bertanggungjawab tau..

Memang ngeri siot gambar Hantu ni...


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Terbaikkkkk!!!! sekali sekali apa salahnya...caya la bro

lydia hawani berkata...

aduhai.. baru nak meneroka.. dah salah msuk suda.. ishh..

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online