BREAKING NEWS

Pengawal mati diBUNUH di depan Pejabat Guan Eng.. Penang dalam bahaya!!!

Ketua regim zionis DAP di Penang selalu menuduh negeri lain khususnya Johor sebagai tempat yang tak selamat. Tapi semalam, di Pejabat dia sendiri ada orang yang mati dibunuh..

Sekarang ni, apa komen Guan Eng? Kalau di Johor setakat kes culik dan curi kereta, di Penang lagi teruk sebab ada kes bunuh.. Didepan Pejabat Ketua Menteri pulak tu kejadian tersebut...

Dulu masa BN perintah, mana ada perkara macam ni berlaku... Tapi sejak regim samseng DAP pegang pentadbiran.., semuanya jadi caca marba..

Apa lu punya komen Ah Beng? Jangan jadi serupa tikus menyorok dalam lu punya pejabat saja laa..

Isu Bayan Mutiara lu diam.., isu perumahan mampu milik lu tak jawab.., isu Loji solar Batu kawan lu buat tak tau.., sekarang ada kes bunuh.., ini pun lu mau buat bodoh ka?

Rakyat Penang sudah benci sama lu la Ah Beng.. Lu tunggu la lu punya nasib PRU nanti..

BERNAMA melaporkan..., seorang pengawal keselamatan di bangunan Komtar, di Georgetown, Pulau Pinang ditemui mati dengan beberapa kesan tetakan di badannya awal hari ini.

Menurut Bernama, mayat lelaki yang hanya dikenali sebagai Kumar, berusia 28 tahun itu ditemui dalam keadaan terbaring dan berlumuran darah oleh rakan sekerjanya di Komtar Walk pada pukul 3.30 pagi.

Ketua Polis Daerah Timur Laut ACP Gan Kong Meng berkata siasatan awal polis mendapati Kumar yang sedang bekerja dan membuat rondaan di sekitar Komtar Walk diserang dua lelaki yang menaiki motosikal.

"Mangsa ditetak di seluruh badan manakala kaki kirinya juga hampir putus akibat tetakan," katanya ketika dihubungi hari ini.

Beliau berkata tiada pengenalan diri ditemui bersama mangsa dan mayat lelaki itu dihantar ke Hospital Pulau Pinang untuk bedah siasat.

Bangunan Komtar juga menempatkan Pejabat Ketua Menteri Pulau Pinang.

3 ulasan :

  1. haaaa ,ahbeng sudah kecut teloq bro.....DAP salahkan BN lagi ke?

    BalasPadam
  2. tengok le nanti...mesti itu lim ah beng cakap nie kerja jahat org2 umnnooo gak...

    BalasPadam
  3. laaa..aku fikir pulau pinang tu kawasan selamat. jadi lim guan eng tu penipu rupanya ye??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online