BREAKING NEWS

PAS hanya kuda kayu DAP di Penang...

DAP disifatkan sebagai kurang ajar apabila secara terbuka mengajak Parti Keadilan Rakyat (PKR) bergabung bagi menghalang hasrat Pas membentuk kerajaan Islam di negeri ini.

Ketua Pemuda UMNO negeri, Shaik Hussein Mydin berkata, meskipun pihaknya tidak menyokong perjuangan Pas yang terpesong daripada kehendak Islam, niat dan ikhtiar ke arah pembentukan negara Islam tidak boleh dihalang oleh sesiapa pun.

Sehubungan itu, beliau menyeru penyokong Pas khususnya di Pulau Pinang mengambil tindakan tegas supaya kesucian Islam tidak dipermain-mainkan oleh mana-mana pihak.

"Pemuda UMNO ingin melihat apakah pendirian Pas Pulau Pinang terhadap isu ini dan berharap keikhlasan pemimpin-pemimpinnya dalam mempertahankan kesucian Islam daripada terus diperkotak-katikkan oleh rakan sekutu mereka," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online