BREAKING NEWS

Lagi artis melayu bergambar tunjuk seluar dalam.. WTF!!

Kalau sebelum ni ada artis pompuan melayu yang bergambar sampai menampakkan spender, rupanya artis lelaki melayu kita pun tak nak kalah beb..

Gua tak tahu nak kategorikan fenomena ni sebagai persaingan sihat atau sebaliknya.., tapi jelas sekali perbuatan dedahkan aurat tu tak baik untuk kesihatan..

Gua sebenarnya tak berapa minat pun dengan artis lelaki ni.. Yang gua ingat, dia pernah berlakon drama cerita bunian dengan Nora Danish di dalam Tv..

Sama ada dia sedar atau tak, aurat lelaki tu adalah dari pusat hingga ke lutut.. Kalau dah bergambar sampai tunjuk spender tu maknanya dah dedahkan aurat lah..

Mungkin artis tu ingat, lelaki tak kisah dedahkan badan macam tu.., cuma pompuan je yang kena tutup aurat.. Malangnya, dia patut tahu lelaki pun ada limit jugak beb..

So.., sendiri mau ingatlah yee.. Semua bukan budak-budak lagi kann.. Peace.


2 ulasan :

  1. Adoii..6pax pon xde nk bgmbr cmtu..tgn pon xd muscle..adoyaiii...ksian la tgk..syg je..ni nk cr pblsiti murhan ke ap ni..ishh

    BalasPadam
  2. Khas untuk Bang Non tu..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online