Lagi artis melayu bergambar tunjuk seluar dalam.. WTF!!

Posted by MPP On Sabtu, 24 Mac 2012 2 comments
Kalau sebelum ni ada artis pompuan melayu yang bergambar sampai menampakkan spender, rupanya artis lelaki melayu kita pun tak nak kalah beb..

Gua tak tahu nak kategorikan fenomena ni sebagai persaingan sihat atau sebaliknya.., tapi jelas sekali perbuatan dedahkan aurat tu tak baik untuk kesihatan..

Gua sebenarnya tak berapa minat pun dengan artis lelaki ni.. Yang gua ingat, dia pernah berlakon drama cerita bunian dengan Nora Danish di dalam Tv..

Sama ada dia sedar atau tak, aurat lelaki tu adalah dari pusat hingga ke lutut.. Kalau dah bergambar sampai tunjuk spender tu maknanya dah dedahkan aurat lah..

Mungkin artis tu ingat, lelaki tak kisah dedahkan badan macam tu.., cuma pompuan je yang kena tutup aurat.. Malangnya, dia patut tahu lelaki pun ada limit jugak beb..

So.., sendiri mau ingatlah yee.. Semua bukan budak-budak lagi kann.. Peace.


2 comments:

Ininamaku berkata...

Adoii..6pax pon xde nk bgmbr cmtu..tgn pon xd muscle..adoyaiii...ksian la tgk..syg je..ni nk cr pblsiti murhan ke ap ni..ishh

Sudir berkata...

Khas untuk Bang Non tu..

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online