Gambar Ayu Raudah nampak seluar dalam.. WTF!!!

Posted by MPP On Jumaat, 2 Mac 2012 15 comments

Dulu gua memang minat kat Ayu Raudah ni beb.. Tapi bila dia dah kawin dengan pemain bolasepak kebangsaan tu, gua pun berundur diri lah.. Gua bukan macam Badrulamin yang gila kejar bini orang.. Kalau janda macam Nora Danish atau Maya Karin tu boleh lah dipertimbangkan..

Dan oleh kerana Ayu Raudah tu dah kawin, gua harap sangatlah dia menjaga aurat dia sebagai seorang isteri.., bukannya apa beb, dosa aurat pompuan tu suami yang tanggung kalau dah kawin..

Tapi hari ni, gua terkejut jugak lah bila tengok gambar Ayu Raudah yang seksi ni dalam sebuah blog hiburan... Nampak spender tu beb..

Rasanya gambar ni baru lagi sebab sebelum ni gua tak pernah pulak nampak Ayu Raudah dressing macam ni.. Dan gua tumpang simpati kat suami dia sebab "terpaksa" membiarkan bini dia pakai macam tu..

Dalam bab pakaian ni, artis macam Ayu sepatutnya sedar dia tu jadi role model kepada generasi muda.. Nanti kalau anak-anak dara tiru pakai macam tu, sapa nak disalahkan?

Gua rasa, mungkin Ostad Badrulamin boleh tolong "kaunseling" kan Ayu Raudah ni.. Maklumlah.., Ostad Badrul kan "pakar rumahtangga"... Hahahahaha..

15 comments:

Kjee berkata...

Aiyoyo apasal dia dressing cam tu? Pengsanlah ini mcm mpp!

MPP berkata...

Gua pun hampir pengsan ni Kjee.. Tak tahan tengok Ayu seksi banget.. Huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

Kalo anwar tgk mesti liwat punya...

Tanpa Nama berkata...

Kalu pakai G xde la kantoi ini mcm
tu la org nk pakai dress ko pun nk pakai tp xpandai
APTB

Bingai @ Bangang berkata...

"Anak Cina anak saya? Anak India anak saya? Bini orang?" lebih kurang kira halal jer laa... hehehe
Baca di sini->Bini Orang Tu Ostad! Di TendangTerajang

Mrs Beauty berkata...

Sedarlah berpakaian sedemekian rupa hanya dekatkan diri dengan syaitan...

Assassin Cyber berkata...

KOLEKSI GAMBAR SEKSI ARTIS2 MALAYSIA. POSE2 MENGIURKAN.. RABAK MATA BEB!!! TURUT DISERTAKAN GAMBAR HIGH P&C SEORANG PELAKON PALING POPULAR 2011... LAYAN....

http://assassincyber.blogspot.com/2012/03/artis-seksi-malaysia-koyak-mata-beb.html

Tanpa Nama berkata...

buat la apa yg kamu nk buat wahai AYU......jgn ingat org minat kiter ari ni, selama2nye akan meminatai kite..k....adakah peminat2 kamu yg akan membela segala dosa + maksiat yang kamu lakukan?.....berlakon2 jugak..tp adat, adab, AGAMA NO 1...MasyaAllah.......

Tanpa Nama berkata...

x pyh la tnjuk lemak2 kt bdn ko tu..bajet cun je..ttp la aurat..x pn.baik x pyh pkai bju..sgt terukkkk

Tanpa Nama berkata...

Terlupa nak pakai kain dalam tu......hihihihi.....

Tanpa Nama berkata...

cukup ramai pak sibok yer...nak tengok, tengok je lah..nk komen pun agak2 lah tak payah nk lebih2...diri sendiri pun tak tentu lagi ler.. kalau aku tengok pun, lebih2 pun blk aku lepaskan kat bini aku..tapi klu dpt tuan punya badan pun best gak ni...hehehe

Kem Wira Jaya berkata...

dayus til laki kau tu..memamng lelaki dayus biar bini mcm ni

Tanpa Nama berkata...

Ingt dia .ni dh yg paling cantik kt Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Dia .ni perasan Ingt yg paling cantik dlm Malaysia ....cantik g azizah ariffin

Tanpa Nama berkata...

korg ni...klu x npk spender korg kate die x pakai spender plak...nape x suh die telanjang jer kan senang...cepat ckit naik huhuhu

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online