BREAKING NEWS

Ekslusif!! Gambar MPV terbaru Proton ganti Exora...


Dalam seluruh rakyat Malaysia sibuk tunggu pelancaran model baru Proton P-321A, rupa-rupanya Proton dalam diam-diam dah nak keluarkan satu model baru MPV yang bakal menggantikan model Exora..

Gua difahamkan, model baru ni belum diberi sebarang nama spesifik, tapi ia sekali lagi akan membuatkan imej Proton menonjol didalam arena pembuatan MPV seluruh negara.

Dan gua juga diberitahu oleh sumber dalaman Proton, model MPV baru ni menjanjikan ruang yang lebih luas dan selesa kepada pengguna. Selain tu, model ni juga lebih mesra alam dan multipurpose..

Errr..., wifi juga ada dibekalkan bagi model ni tapi korang kenalah beli berasingan.. Tahniah Proton!! Semoga Proton terus melangkah maju kehadapan. Hehehehe...



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



p/s: Korang jangan marah yee.., gua takdak idea nak menulis malam nih...

12 ulasan :

  1. Huhuhu...ilang terus idea aku

    BalasPadam
  2. x cantik bai. gua terkena malam2 buta...

    BalasPadam
  3. wahh..hebat la proton ni.smart

    BalasPadam
  4. Hahaa terjebak aku malam.nie..

    BalasPadam
  5. siut je lu MPP.... tekena aku mlm ni... hahahahaha

    BalasPadam
  6. Hahahah...den tak maghah..den golak aaa di pagi buto ni.. hahaha..

    Jokiden

    BalasPadam
  7. melawak kasar la hang nie...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  8. ni yg nk keluar perkataan bintang bintang ni..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online