BREAKING NEWS

Azmin Ali dedah PAS songlap RM800 ribu di Selangor.

Bila Azmin Ali dedahkan pasal Hasan Ali habiskan duit RM800 ribu untuk kegunaan program dan pengubahsuaian pejabat ketika menjadi exco kerajaan negeri Selangor, gua tak terkejut beb..

Sebab.., Azmin Ali sebenarnya dedahkan perangai PAS didalam Pakatan.

Korang kena faham satu perkara.., kenyataan yang dikeluarkan oleh Azmin Ali tu memang nampak macam nak hentam Hasan Ali.., tapi ia sebenarnya adalah kenyataan Azmin belasah PAS Selangor.

Masa Hasan Ali buat program dan renovate office dia tu, beliau masih memegang jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor dan juga Naib Presiden PAS beb..

Jadi maknanya, semua duit tu dihabiskan oleh PAS.., bukannya semata-mata Hasan Ali secara individu..

Gua terfikir.., apa motif Azmin dedahkan perkara ni sekarang? Kalau betul PAS guna RM800 ribu untuk ubahsuai pejabat dan buat program negeri, Azmin mesti dah lama tahu hal ni.. Kenapa lepas Hasan Ali dipecat baru dia nak dedah semua bil tersebut?

Apa yang gua nampak cuma satu perkara saja dengan pendedahan Azmin Ali ni.., PAS bukanlah parti yang zuhud dan tak reti menyonglap duit kerajaan negeri..

Kalau selama ni puak-puak Pakatan tuduh Umno kaki songlap duit.., sekarang ni PAS pun sama je dengan pendedahan dari Azmin Ali tu..

So.., terima kasihlah pada Azmin kerana memudahkan rakyat mengenal perangai PAS yang sebenarnya..

Puak-puak PAS jangan marah kat gua.., sebab, bukan gua yang kata PAS tu kaki songlap duit.., Azmin Ali yang kata tau... Hahahaha...

2 ulasan :

  1. Pernah berurusan dengan kakitangan JAIS sebelum ini. Menurut insan tersebut Dr. Hassan semasa menjadi Exco, banyak menganjurkan majlis berbentuk ilmiah dan pembangunan ilmu orang islam... bukan untuk acara dan perkara yang mengarut.

    BalasPadam
  2. tu yg azmin dan rakan2 nye dok panas punggung tu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online