BREAKING NEWS

18SXX!!! Model cun antarabangsa beraksi ghairah di tepi pantai...

Gua nasihatkan pada korang.., jangan tengok gambar ni kalau tak kuat iman.. Anwar Ibrahim pun boleh sakit jiwa kalau tengok..

Badrulamin pun boleh bertobat dari kejar bini orang pukul 2-3 pagi kalau dia nampak ke'cun'an model nih..

Dan kalau tunjuk kat Mat Sabu, bukan setakat dia berhenti ceramah.., tapi siap declare tak sokong komunis lagi dahhh..

Memang cun beb model antarabangsa nih.. Lepas tu, beraksi tak ingat dunia pulak ditepi pantai..

Confirm "berdarah hidung" sesapa yang lalu lalang kat situ..

So.., jangan kata gua tak remindkan korang pasal 'kelucahan' yang bakal korang tengok ni yee.. Segala kemungkinan yang bakal berlaku lepas ni, gua tak bertanggung jawab tauu... Hahahaha...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

7 ulasan :

  1. haram zadir...
    muka mcm pecah umah hang bagi...
    mana muka maya karin...
    sedap sikit nak tdo...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. hahaha...adoi...potong stim saja...

    BalasPadam
  3. Ha ha... bukan setakat berdarah hidung... bulu telur pun gugur....

    http://wubra.blogspot.com/2012/03/breaking-news-my-friends-my-vote-not.html

    BalasPadam
  4. Adoiiiii senak perot woiii.

    BalasPadam
  5. MAK AIIIIH...NGERI SIOOOTTTTTTT...

    BalasPadam
  6. daje hang .... hahahahaha itu taste Anwar ...

    BalasPadam
  7. ultraman taro22 Mac 2012 9:28 PG

    ok apa??spesis mcm nie pun anwar balun gak...hihihihi.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online