BREAKING NEWS

[Video] Nurul Izzah ceritakan pengalaman nak kena tumbuk..


Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Petaling Jaya hari ini, Nurul Izzah berkata sekiranya tiada penyokong yang menahannya, beliau pasti menerima nasib seperti Anwar yang dipukul menjelang perbicaraan kes liwat pertamanya lebih sepuluh tahun lalu.

Nurul Izzah mendedahkan, polis tempatan berjaya mengenali identiti penyerang itu sebagai Asrullah Affendi Abdullah. Bagaimanapun, maklumat lain masih belum diketahui setakat ini.

Nurul Izzah turut menunjukkan kepada pemberita beberapa keping gambar ketika kejadian bagi menyokong dakwaannya.

Menerusi laporan polis yang dibuat di Balai Polis Damansara, Nurul Izzah menyatakan bahawa beliau diterkam seorang lelaki berbadan besar ketika sedang menyampaikan ceramah di sebuah gerai makan di Felda Lepar Hilir, Paya Besar.

Bagaimanapun lelaki berkenaan berjaya dihalang oleh penyokong pembangkang yang berada berdekatan dengan kedudukan Nurul Izzah sedang berceramah.

"Secara tiba-tiba seorang lelaki berbadan agak besar memakai kemeja-t merah meluru ke arah saya seakan hendak memukul saya.

"Saya bernasib baik kerana pelaku tersebut ditepis oleh salah seorang penyokong yang berdekatan dengan saya," katanya menerusi laporan polis berkenaan.

Selain Nurul Izzah, Pengarah Komunikasi PKR, Nik Nazmi Nik Ahmad turut memfailkan laporan polis di balai yang sama berhubung insiden kekacauan oleh sekumpulan penyokong Umno pada ceramah di lokasi yang sama.

Menceritakan kembali mengenai insiden tersebut, Nurul Izzah berkata kehadiran beliau dan Nik Nazmi disambut dengan provokasi sekumpulan penyokong Umno yang memegang bendera parti itu dan Barisan Nasional(BN) berdekatan dengan gerai tempat ceramah pembangkang itu diadakan.

Malah menurut Nurul Izzah, kumpulan tersebut turut memasang lagu Umno menggunakan pembesar suara bertujuan mengganggu ceramah pembangkang.



p/s: Nurul dok putarbelit apa lagiii.., kalau dah sampai nak kena tumbuk dengan orang kampung, itu bermakna orang dah benci lahhh...

Nurul kenalah sedar diri..., dah terang-terang masyarakat Felda tak hingin tengok muka anak beranak kaki penipu tu masuk ke dalam Felda. ., so jangan gatal punggunglah nak try lagi lepas ni...

Hari ni mungkin "hampir" kena tumbuk.., mana tau mungkin nanti ada cubaan untuk bagi flying kick pulak.. Sapa tahu kann... Susah nak elak tu beb... Hahahaha...

2 ulasan :

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ol4zsKx--ps

    BalasPadam
  2. wei nurul dari ko mencari kebencian orang dengan menipu baik hang duduk rumah isap kote laki hang lagi bagus

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online