BREAKING NEWS

TERKINI !!! Ayam BERDARAH digantung depan Pejabat Anwar di Pmtg Pauh..


Gempar beb!! Apa kejadahnya seekor ayam yang dicabut sebelah kakinya digantung depan pagar pusat khidmat Anwar di Seberang Jaya tu? Sapa punya kerja nih? (BACA SINI)

Gua yakin, puak-puak Pakatan mesti akan tuduh ni semua adalah kerja jahat Umno dan BN di Penang yang dengki dengan khidmat cemerlang Anwar di kawasan Parlimen Pmtg Pauh..

Maklumlah.., Anwar tu 'amat disayangi' oleh rakyat kawasan ni beb.. Kalau korang datang Pusat Khidmat ni, setiap hari boleh 'jumpa' dengan Anwar..

Ahli Parlimen Pmtg Pauh ni siap boleh sambut korang dengan senyuman mesra di pintu masuk lagi..

Tak percaya? Korang try berkunjung ke Pusat Khidmat tu.., mesti akan jumpa "GAMBAR" Anwar menyambut korang dengan senyuman yang paling maniss...

Jadi..., mustahil lah ada penduduk kawasan Parlimen Pmtg Pauh yang bencikan Anwar.. Gua difahamkan, semua rakyat kat sini "sayang banget" pada Anwar.. Dia tu dah macam "dewa" kat sini tauuu...

So.., mesti 'samseng Umno' ataupun PERKASA yang buat kerja gantung ayam nih.. Tak pun, mesti Umno upah puak zionis untuk buat kerja jijik tu..

Kalau tak zionis, mesti Umno upah Mafia Mexico untuk hantar ayam berdarah.. Ataupun Umno dah gunakan geng Yakuza Jepun untuk buat kerja berani mati tu depan Pusat khidmat Anwar..

Sapa lagi yee..? Itu je lah kot.. Nanti gua akan update lagi kalau ada pihak-pihak yang disyaki buat kerja terkutuk tu... Jahat sungguh Umno ni kann? Hahahahahaha....



2 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online