BREAKING NEWS

"Demi Abang Badrul.., lautan api sanggup ku renangi..."


Bertuah betul Badrul amin beb.. Apa ilmu yang dia pakai sampai ada bini orang sanggup kejar dia walau dimana pun dia berada? Gua teringin jugak nak belajar ilmu tu dari Badrul..

Tapi bila terkenangkan syaratnya yang terpaksa menghadiri "kelas kaunseling" pukul 2 pagi di bilik hotel, tak jadi lah gua nak belajar.. Gua sayang bontot gua ni beb.. Hahahaha...

Heran ye.., apa kejadahnya si bini orang tu sanggup datang dari Rompin ke Kuantan semata-mata nak "berskandal" dengan Badrul amin? Mesti ada something power banget pada diri Badrul tu..

Kalau tak ayat power.., mesti angry bird dia yang power.. Apa obat yang dia makan haa? Obat dari Harakah ke?

Yang si pompuan tu pun satu..., nak kata alasan bergaduh dengan laki, mustahil bini orang tu sanggup travel beratus kilometer dari Rompin ke Kuantan.. Kalau alasan cinta tak tertahan, itu bolehlah dipertimbangkan beb..

Orang bercinta ada berkata.., "lautan api sanggup ku renangi.." Mungkin itu ayat yang sesuai untuk kes dua pasangan angry bird dua sejoli nih...

Lagipun, si suami pompuan tu dah sahkan di JAIP hari ni bahawa bini dia dah ada skandal dengan Badrul amin selama 6 bulan.. So.., tak heran lah kann... Hahaha.. Asyik banget!!!



p/s: Gomo kata dia ada rakaman video CCTV Badrul.. Adakah ia setanding dengan rakaman video seks Anwar dan Chinadoll?? Kalau betul.., Badrul patut letak jawatan sebelum video tu tersebar... BACA SINI

2 ulasan :

  1. nafsu
    nafsu bro
    nafsu

    demi yang tersayang
    aper pun sanggup dilaksanakan

    BalasPadam
  2. kan dah kata dah..mesti ada yang tak kena antara hubungan pasangan angry birds ini..

    lepas dgr cerita suami, baru kita tahu rupa2nya 'hubungan rapat' yang dimaksudkan oleh kedua2 mereka ialah lebih drpd hubungan sbg kenalan..

    cukup2la tu badrulamin. sudah2la tu menipu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online